Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فضای رقابتی امروز، موفقیت در کسب و کار بسیار سخت و چالش‌برانگیز شده است. شما باید بتوانید درآمد خود را افزایش دهید، وفاداری مشتریان را تقویت کنید و خدمات و محصولات خود را بهتر و کارآمدتر از رقبایتان ارائه داده و مدیریت کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام اورست، راه‌های موفقیت در کسب و کار متفاوت است و هرکس شیوه مخصوص به خود که منطبق بر استراتژی‌های بازاریابی‌اش است را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رازهای موفقیت در کسب و کار که در شرکت‌های بزرگ شاهد آن هستید، چه چیزهایی هستند؟

نرم افزار CRM یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری تنها ابزاری‌ست که برای داشتن یک تجارت پرسود و مشتریان وفادار به آن نیاز دارید. قابلیت‌هایی مانند مدیریت سرنخ‌های تجاری، تجزیه و تحلیل داده‌های فروش و ثبت اطلاعات مشتریان از جمله امکانات سی آر ام است. نرم‌افزار مدیریت مشتریان در هر بار مراجعه مشتری، بانک اطلاعاتی کسب‌ و کار شما را از اطلاعات شخصی و سوابق خرید وی تکمیل می‌کند. بنابراین در تماس‌های بعدی مشتریان، خلاصه‌ای از اطلاعات مشتری به شما نمایش داده می‌شود تا با درک نیاز مشتری، خدمات متناسب‌تری ارائه کنید.

نرم افزار CRM چیست تاثیر نرم‌افزار CRM در موفقیت کسب و کار

نمی‌توان انکار کرد که مشتریان مایه حیات هر کسب و کاری هستند. رابطه با مشتریان تعیین کننده آینده و موفقیت در کسب و کار یک شرکت هستند و این به معنای استفاده از CRM (سیستم مدیریت ارتباط با مشتری) است.

با داشتن اطلاعات کامل، دقیق و متمرکز در مورد مشتریان بالفعل و بالقوه، بخش‌های فروش و بازاریابی می‌توانند توجه و انرژی خود را روی مشتریان مناسب متمرکز کند. نرم‌افزار سی آر ام در صورت استفاده مؤثر، می‌تواند اثری موج‌دار در سراسر کسب‌وکار شما ایجاد کند و سود شما را از طرق مختلف افزایش دهد.

مشتریان امروزی انتظار پشتیبانی سریع و شخصی را در هر زمان از شبانه روز دارند. یک سیستم سی آر ام می‌تواند به شما کمک کند خدمات با کیفیتی که مشتریان به دنبال آن هستند را ارائه دهید. نمایندگان شما می‌توانند به سرعت ببینند مشتریان چه محصولاتی را سفارش داده‌اند و از هر تعامل رکورد دریافت کنند تا بتوانند به سرعت پاسخ‌های مورد نیاز را به مشتریان ارائه نمایند. سیستم مدیرت ارتباط با مشتریان می‌تواند تجربه مشتری شما را در خدمات مشتری، بازاریابی و موارد دیگر به میزان بسیار زیادی بهبود بخشد.

رازهای موفقیت در کسب و کار با CRM

تقریبا 75 درصد از تمام پروژه‌های CRM شکست می‌خورند و دلیل آن نرم‌افزار نیست بلکه پذیرش ضعیف کاربر است. بنابراین چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سیستم ارتباط با مشتری با موفقیت پیاده‌سازی شده و در سطح شرکت پذیرفته شده است؟

در ادامه رازهای موفقیت در کسب و کار با سیستم CRM که می‌تواند بیزنس شما را چند پله ارتقا دهد را ارائه می‌دهیم:

از حمایت مدیران ارشد مطمئن باشید

 مطالعات نشان می‌دهد که عدم حمایت مدیران ارشد از دلایل شکست پروژه‌های CRM است. از آنجا که CRM پروژه‌ای است که تمام بخش‌های یک سازمان را در بر می‌گیرد، مدیریت ارشد نه تنها باید درگیر باشد، بلکه باید الهام‌بخش و ایجادکننده اعتبار در میان سایرین باشد.

استراتژی CRM را تعریف کنید

CRM  فقط فناوری نیست، بلکه یک استراتژی و فلسفه است. داشتن یک استراتژی CRM موفق به این معنی است که شما باید تعریف کنید که فرآیندهای کاری شما چگونه تغییر می‌کند، چه گام‌هایی را در هر مرحله اجرا می‌خواهید بردارید، به چه چیزی می‌خواهید برسید، چگونه می‌خواهید اهداف خود را اندازه‌گیری کنید و چگونه CRM برنامه توسعه کسب و کار شما را کامل می‌کند. اتخاذ یک سیستم CRM به این معنی است که شما تصمیم می‌گیرید توسعه و حفظ یک رابطه قوی با مشتریان را اولویت شماره یک خود قرار دهید. به عبارت دیگر، شما باید آگاهانه به یک مدل کسب و کار مشتری محور متعهد شوید.

دستورالعمل استفاده تنظیم کنید

دستورالعمل‌های استفاده از CRM باید به راحتی در دسترس باشد و به وضوح بیان کند که چه کاری، چه زمانی و چگونه باید در سیستم CRM انجام شود.

بر نگرش‌های منفی غلبه کنید

 بزرگ‌ترین چالش در پیاده‌سازی CRM، افراد هستند. از آنجایی که پیاده‌سازی سی آر ام با تغییراتی مانند بازاندیشی در همه فرآیندهای اساسی و ایجاد تغییر در روش کار هر کارمند همراه است، شما باید برای مقابله با نگرش‌های منفی و طرد شدن در همه سطوح آماده باشید.

در دنیای امروز موفقیت در کسب و کار بدون در اولویت قرار دادن مشتری و برقراری ارتباط مؤثر و کارآمد با او و برطرف کردن نیازهایش در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین شیوه ممکن امکان‌پذیر نیست. یکی از راه‌های موفقیت در کسب و کار استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری  است. نرم‌افزار CRM اورست با بیش از یک دهه سابقه، مدیریت فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان کسب‌وکارهای ایرانی را برعهده دارد. ما در مجموعه اورست آن‌قدر به قدرت نرم‌افزار سی آر ام آنلاین خود اطمینان داریم که خدمات پشتیبانی دائمی و رایگان ارائه می‌دهیم. این نرم‌افزار با امکاناتی همچون تنظیم سطح دسترسی کاربران، رمزگذاری داده‌ها و پیاده‌سازی فایروال‌ها و آنتی‌ویروس‌های قدرتمند، امنیت بانک اطلاعاتی تجارت شما را تامین می‌کند.

برای مشاهده دمو نرم افزار  CRM اورست با ما در تماس باشید

۰۲۱۹۱۰۱۳۳۴۲

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موفقیت در کسب و کار نرم افزار CRM مدیریت در کسب و کار موفقیت در کسب و کار ارتباط با مشتری نرم افزار CRM پیاده سازی سی آر ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش

فصل نقل‌وانتقالات تابستانی امسال فوتبال ایران، طوفانی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیشنهاد دو میلیون دلاری باشگاه ایرانی به «جهانبخش» نشان می‌دهد کورس تیم‌های متمول با ارقام نجومی آغاز شده و باید منتظر یک رقابت شدید مالی بین مالکان جدید استقلال و پرسپولیس باشیم.

به طور مثال شنیده شده که پتروشیمی خلیج فارس،  بودجه هزار میلیارد تومانی برای فصل آتی در نظز گرفته است!

حالا گفته شده که علیرضا جهانبخش هدف خرید چند تیم ایرانی است. او اولویتش برای فصل آینده باز هم حضور در اروپاست، اما دو باشگاه لیگ برتری هم با جهانبخش تماس گرفته و به او پیشنهاد داده‌اند. شایعه شده تراکتور با یحیی گل‌محمدی مشتری اول جهانبخش خواهد بود.

حتی یکی از این باشگاه‌ها به جهانبخش اعلام کرده اگر قراردادش را امضا کند، می‌تواند در ترکیه دلارهایش را تحویل بگیرد! پیشنهاد این باشگاه لیگ برتری به جهانبخش دو میلیون دلار یا حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است که رقم بالایی به حساب می‌‌آید و می‌تواند رکورد نقل و انتقالات در فوتبال ایران را بشکند. 

جواد نکونام هم در فصل جاری شدیدا به دنبال جذب علیرضا جهانبخش بود ولی این بازیکن به ایران نیامد. حالا باید دید در فصل جدید برنامه او چیست؟ 

بدون شک رقم پیشنهادی باشگاه‌های اروپایی به جهانبخش به مراتب کمتر از رقمی است که می‌تواند در ایران یا در کشورهای عربی بگیرد.

دیگر خبرها

  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون