Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شاتل‏ موبایل، در سومین روز از این نمایشگاه عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فتاحی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و محمد خوانساری، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در غرفه شاتل ‏موبایل حضور یافتند و از جدیدترین فناوری‏ های این اپراتور تلفن همراه باخبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این فناوری‏ ها می‏ توان به فناوری سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل اشاره کرد که برای نخستین بار در ایران توسط این اپراتور به بازار ارتباطی کشور معرفی شده است. فناوری سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، به طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند.

از قابلیت های منحصر به فرد این سیم کارت می توان به امکان «انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان» اشاره کرد که بر اساس آن مشترکین شاتل موبایل می توانند با شماره‌گیری کددستوری #۸*۱* بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص یا نصب اپلیکیشن، امکان استعلام وضعیت اتصال، انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان سیم‌کارت خود یا بازگشت به حالت انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند.

وزیر ارتباطات و معاونان وی با فناوری «موبایل کانکت» از دیگر فناوری ‏های ارتباطی شاتل موبایل نیز آشنا شدند که، به عنوان روشی جدید برای احراز هویت از طریق سیم‌کارت، نسبت به سایر روش ها از جملهOTP ، ساده‌تر، سریع‌تر و امن‌تر است. موبایل کانکت برای اولین بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است.

بنابراین گزارش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام) از دوم دی ماه آغاز شده و تا پنجم دی ادامه دارد. شاتل موبایل در سالن 9-8 غرفه 34 این نمایشگاه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل‏موبایل با پوشش سراسری 3G  و 4G/LTE با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir  مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل‏ موبایل در ارتباط باشند.

کد خبر 1586182

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شاتل موبایل سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، غرفه استانداری فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در حالی در نخستین روز برگزاری با استقبال مراجعه کنندگان و سرمایه گذاران همراه شد که دکتر احمد وحیدی وزیر کشور از آن بازدیدکرد و با توانمندی‌ها و زنجیره‌های ارزش این استان در حوزه‌های فولاد، گیاهان دارویی، گردشگری و کشاورزی بیشتر آشنا شد.
وزیر کشور با قابل توجه ارزیابی کردن این ظرفیت‌ها گفت: یکی از اتفاقات خیلی خوب، برگزاری نمایشگاه زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها برای دومین سال متوالی به همت وزارت کشور و استانداری‌ها است.
وحیدی با بیان اینکه تلاش شده زنجیره‌های ارزش در هر استان تعریف و زمینه جذب سرمایه گذار برای آنها فراهم شود؛ اظهارداشت: باید با ارزیابی ابتدا و انتهای زنجیره بهترین زنجیره‌های ارزش شناسایی و انتخاب شوند، علاوه براین گروه‌هایی که می‌توانند در راستای هم افزایی و هدفمندی در استان‌ها تعریف شوند نیز باید مشخص شوند.
او یکی از ویژگی زنجیره‌ها را امکان شکل گیری به صورت درون استانی و برون استانی عنوان و خاطرنشان کرد: دستیابی به اشتغالزایی هدفمند از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ازرش است.
وزیر کشور با بیان اینکه تعداد قابل توجهی زنجیره‌های ارزش در استان‌های مختلف کشور شکل گرفته است؛ اظهارداشت: خوشبختانه زنجیره‌های ارزش به سمت بلوغ خودشان حرکت می‌کنند و در این نمایشگاه اتفاقات خیلی خوب همراه با شور و نشاط قابل توجهی را شاهد بودیم.
وزیر کشور تسهیل کار سرمایه گذاران و ایجاد زمینه انتخاب برای آنها را از دیگر ویژگی‌های زنجیره‌های ارزش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه