Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز شنبه در جمع خبرنگاران یزد افزود: برگزاری مسابقه، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، کتابخوانی، جلسه‌های پرسش و پاسخ و برنامه‌های ورزشی در فضای حقیقی و مجازی اهم برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره علامه مصباح  در راستای وحدت حوزه و دانشگاه، تهیه بسته‌های معیشتی با رویکرد فرهنگی، نشست اختصاصی طلاب و روحانیون، تهیه و تولید کلیپ و مستند از دیگر ویژه برنامه‌ها در خصوص گرامیداشت رحلت این عالم برجسته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: برگزاری نخستین گردهمایی راویان دفاع مقدس با محوریت زندگانی شهید سلیمانی و مکتب این شهید، تهیه پادکست کتاب‌های وی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و زندگانی شهید، فعالیت موکب‌های استانی، برپایی نمایشگاه سیره زندگی حاج قاسم و ارائه کتاب‌های این شهید صورت می‌گیرد .

نجیمی بیان کرد: برگزاری جشنواره سرود مقاومت، وقف در گردش کتاب‌های مربوط به زندگانی شهید حاج قاسم سلیمانی، شبی با قرآن، فضاسازی شهری و برگزای نمایشگاه آثار علامه مصباح یزدی و معرفی بیش از ۱۳۰ کتاب تالیفی ایشان به صورت دایم از دیگر برنامه‌های این ایام است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: نهم تا نوزدهم دی‌ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده که با ایام شهادت حضرت زهرا(س) مصادف شده و با توجه به ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر سازمان دهی مراسم‌ها و مجالس عزاداری سعی کرده‌ایم گام‌های موثری در این حوزه برداریم.

به گفته نجیمی، با توجه به کرونا توصیه  به رعایت دقیق مسائل بهداشتی داریم تا در مجالس عزاداری صورت گیرد و با توجه به اینکه مطالبه مردمی است معمولا رعایت می‌شود و در این راستا برنامه‌های ایام شهادت با رعایت تمامی مقررات مرتبط و تصمیم ستاد کرونا برگزار می‌شود.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم عصر جمعه ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۹ در سن ۸۶ سالگی بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت و روز ۱۵ دیماه پس از تشییع در قم، در حرم حضرت معصومه(س) دفن شد.

همچنین سردار سلیمانی در صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ در حمله بالگردهای آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید، در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند و این حمله به دستور مستقیم ترامپ رییس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا صورت گرفت. 

برچسب‌ها محمدتقی مصباح یزدی یزد سازمان تبلیغات اسلامی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدتقی مصباح یزدی یزد سازمان تبلیغات اسلامی محمدتقی مصباح یزدی یزد سازمان تبلیغات اسلامی قاسم سلیمانی مصباح یزدی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

ویژه برنامه «کوی محبت» به میزبانی مهدی اعرابی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و حاج احمد چینی ۱۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که برگرفته از یک اتفاق واقعی است؛ ماجرای پرونده «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان یکی از مقامات بلندپایه‌ی قوه‌ی قضائیه است، که مرتکب قتل می‌شود و پدر، فرزند را تا چوبه دار می‌برد، اما در نهایت خانواده مقتول با دیدن این رفتار از یک مقام بلندپایه قوه قضائیه، از قصاص صرفنظر کرده و گذشت می‌کنند. این فیلم سینمایی ۱۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انیمیشن سینمایی «پرنده طلایی» به کارگردانی مجید شاکری در مرکز پویانمائی صبا تهیه و تولید شده است، داستان «طوفان» کبوتری است که به دنبال یافتن جایی مناسب برای زندگی، پا در راهی طولانی می‌گذارد، و در این راه با خطر‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده و سرانجام خود را به دوستانش ثابت می‌کند. پرنده طلایی شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۸ صبح تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

پخش «سخنرانی استاد رحیم پورازغدی» جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) با موضوع «امام صادق علیه السلام در نگاه رقیبان و دشمنان» حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از مسجد «پردیسان» مشهد مقدس و پخش «مداحی و نوحه‌سرایی» از حاج محمدرضا طاهری و حاج سید مجید بنی فاطمه در فواصل برنامه‌ها از دیگر برنامه‌های شبکه دو سیما به مناسبت شهادت این امام همام است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی