Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@20:43:18 GMT

احتمال حضور محمد دانشگر برابر فولاد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۵۵۸۸

احتمال حضور محمد دانشگر برابر فولاد

محمد دانشگر ظرف یکی دو روز آینده به تمرینات استقلال اضافه می شود.

به گزارش طرفداری، محمد دانشگر، بازیکنی است که بعد از بازی با نود ارومیه انگشت پایش آسیب دید و در بازی با پدیده غایب بود تا سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و عارف آغاسی مثلث دفاعی استقلال را تشکیل بدهند.

دانشگر امروز هم در تمرین استقلال حضور نداشت ولی قرار است ظرف یکی ۲ روز آینده به تمرین گروهی اضافه شود و این شانس را دارد تا برابر فولاد نامش در لیست آبی ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگر در این فصل در بازی های زیادی در ترکیب استقلال به میدان رفته است و نمایش خوبی هم داشته و مجیدی امیدوار است در بازی های پیش رو بتواند از او استفاده کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که در این فصل با تغییرات سریالی کادرفنی و حضور چهار مربی در رأس کار مواجه شد، روزگاری متفاوت تر از همیشه را سپری می کند و این تیم با تنها یک امتیاز فاصله تا منطقه سقوط، به دنبال تغییر وضعیت و شرایطی است که بدبین ترین هواداران این تیم نیز آن را تصور نمی کرد.

فولادی ها فردا در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در استادیوم فولاد آرنا به مصاف تراکتور می روند. خوزستانی ها برای فرار از منطقه خطر و بازگشت به روند عادی خود، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

شاگردان ویسی امید زیادی دارند تا با حضور پرتعداد هوادارانشان در ورزشگاه، بتوانند به نوار ناکامی هایشان پایان داده و به همین دلیل، آنها به سبک جدید و متفاوتی، طرفداران فولاد را به ورزشگاه دعوت کرده اند.

در ویدیویی که بخش رسانه ای فولاد منتشر کرده، پسران شیمبا، احسان پهلوان و ساسان انصاری با بیان جملاتی انگیزشی و امیدوارانه، از هواداران تیمشان درخواست می کنند تا بازیکنان را در بازی حساس فردا تنها نگذاشته و با حضور در فولاد آرنا، به تشویق این تیم بپردازند.

دیگر خبرها

  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)