Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ولی‌الله حیاتی شنبه در نشست ستاد کرونا خوزستان که محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: از امروز به مدت ۱۵ روز مرزهای زمینی و دریایی استان بسته می شوند و تنها گروه‌های هفت‌گانه شامل دارندگان پروانه‌های اقامت معتبر، روادید تحصیلی، روادید حق کار، دانشجویان، طلاب و مدارس علوم دینی، دارندگان روادید سرمایه‌گذاری و درمانی اجازه تردد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تزریق ۲ دز واکسن و تست PCR منفی نیز شرط تردد گروه‌های هفت‌گانه از مرزهای استان است افزود: سرنشینان کشتی‌های خارجی همچنان اجازه ورود به بندرگاه را نداشته و پس از تخلیه و بارگیری به مقصد مورد نظر اعزام می‌شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: مراکز واکسیناسیون آمادگی لازم برای تزریق دز سوم را دارند لذا به هم استانی های عزیز توصیه می کنیم که هر چه سریعتر برای دریافت واکسن خود در موعد مقرر مراجعه کنند. 

وی افزود: فرماندارانی که تاکنون در بحث رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بازرسی‌های مشترک، عملکرد مطلوبی نداشته‌اند باید در هفته جاری جهش قابل ملاحظه ای داشته باشند.

حیاتی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در رابطه با پرداخت مبالغی به کارکنان بهداشت و درمان گفت: لازم است که این موضوع پیگیری شود تا سهم قابل توجهی به خوزستان اختصاص داده شود همچنین چندی پیش از محل اعتبارات استانی مبالغی برای کادر بهداشت و درمان لحاظ شد که بخشی از آن اختصاص یافت و بخش دیگر در آینده تخصیص داده می‌شود.

وی خطاب به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: برخی از دستگاه‌ها و شرکت‌ها که تاکنون در بحث مقابله با کرونا عملکردی نداشته باید شناسایی شوند تا از ظرفیت آنها استفاده شود. البته از همکاری برخی ارگان ها همچون صنایع فولاد خوزستان تشکر می کنیم.

در حال حاضر تمام شهرهای خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. تاکنون بیش از پنج میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟