Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم‌ بزرگداشت روز ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشت.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در روش و منش زندگی شخصی، اجتماعی و امور کاری، مکتب حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به‌صورت جهادی و میدانی به گره‌گشایی از مشکلات مردم بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان افزود: شهید دریادار همتی از افتخارات شهر و استان سمنان است که باید برنامه بزرگداشت این شهید والامقام نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وضع مطلوبی در زمینه مدیریت بیماری کرونا در کشور و استان سمنان حاکم شده، ضرورت دارد تا در برگزاری این برنامه‌ها تدبیر لازم برای حفظ سلامت مردم از طریق رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شود تا بتوانیم از سلامت جامعه پاسداری کرده و آن را حفظ کنیم.

وی تأکید کرد: حضور بین خانواده معظم و معزز شهدا و سرکشی از آنها به‌صورت ویژه و جدی در دستور کار و برنامه‌ها قرار داشته باشد.

هاشمی گفت: پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان، قابلیت ارتقای شاخص‌های گردشگری مذهبی در استان سمنان را دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در خصوص پارک موزه دفاع مقدس استان تاکنون انجام شده است، تصریح کرد: ازجمله وظایف ما این است تا در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

هاشمی با تأکید بر اینکه استان سمنان، زیبنده این پارک موزه دفاع مقدس است، ادامه داد: بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر آیت‌الله رئیسی، ریاست جمهوری به استان برای پارک موزه دفاع مقدس پیش‌بینی‌ شده است.

وی عنوان کرد: ضرورت دارد تا دستگاه‌های متولی امر به همراه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان در جهت تخصیص اعتبار به‌منظور تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه فاخر، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان شهید دریادار همتی حاج قاسم سلیمانی پارک موزه دفاع مقدس سمنان اعتبار سفر رئیسی پارک موزه دفاع مقدس دفاع مقدس استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب