Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@14:52:32 GMT

مشاوران استاندار قزوین منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۵۷۲۵

مشاوران استاندار قزوین منصوب شدند

گروه استان‌ها- محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین طی ۲ حکم جداگانه مرتضی روزبه را به عنوان مشاور استاندار و مسئول کارگروه پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان و مجید وفاپور را به عنوان مشاور و دستیار ارشد استاندار قزوین منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین طی 2 حکم جداگانه مرتضی روزبه را به عنوان مشاور استاندار و مسئول کارگروه پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان و مجید وفاپور را به عنوان مشاور و دستیار ارشد استاندار قزوین منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم استاندار قزوین خطاب به روزبه آمده است: «یکی از مهمترین اتفاقات معاصر استان قزوین سفر تاریخی مقام معظم رهبری در سال 1382 به این استان و اقامت چند روزه ایشان در شهر قزوین بود که منجر به تمرکز توجهات جهانی به شناختن ظرفیت های تمدنی، تاریخی، اجتماعی و اقتصادی این استان و شناساندن آن در سطوح وسیع در کشور شد. معظم‌له در این سفر در کنار اشاره به ظرفیت‌های مشهور و مغفول این استان بایدهایی را برای آتیه استان بیان فرمودند که به نظر می‌رسد علی‌رغم تلاشهای ارزشمند پیشین متولیان ضرورت دارد مجدداً مورد مداقّه و مداومت در پیگیری توسط دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.»

همچنین در حکم اعلایی به وفاپور دستیار ارشد استاندار چنین آمده: «انتظار دارم برنامه‌محور و دانش مدار، با اصالت دادن به مصالح و منافع مردم از طریق شناسایی و اولویت گذاری مسائل و موارد لازم التوجه و لازم التصمیم و تلاش در جهت پیگیری تصمیمات متخذه با اشراف محیط های مختلف استان، تعامل با مدیران و بدنه دستگاه‌های اجرایی دولتی و عمومی و بهره‌گیری از نظرات معتمدان و صاحب نظران در مسیر تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور محترم و دولت مردمی ایشان گام بردارید.»

مشاوران "امور اجتماعی" و "زنان " وزیر بهداشت منصوب شدندمدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین منصوب شدسرپرست دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی منصوب شد + سوابق

در ضمن امروز استاندار قزوین در حکم دیگری حسین داداشی را به سمت شهردار آوج منصوب کرد. در حکم اعلایی خطاب به شهردار جدید آوج این‌طور ذکر شده: «انتظار می‌رود با تصمیم‌گیری‌های به موقع و کارشناسی‌شده و استفاده از توان افراد مجرب، شایسته و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های محلی و استانی نسبت به توزیع عادلانه خدمات و امکانات در نقاط مختلف شهری، اعمال انضباط دقیق مالی ایجاد محیط سالم شهری رعایت کامل قوانین و مقررات از جمله اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی، توجه جدی به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همکاری با شورای شهر، فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان نهایت اهتمام را به عمل آورید.»

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین عنوان مشاور استاندار قزوین قزوین منصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود