Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان کردستان در سنندج، شورای برنامه‌ریزی را مهم‌ترین شورا و کابینه استانی دولت دانست.

وی افزود: در تمام کارگروه‌ها و شوراها شخص مدیران‌کل باید حضور داشته باشند مگر اینکه دلیل منطقی داشته باشند و گرنه عدم حضور مدیران و مسئولان در جلسات پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان باید مر قانون انجام شود و در قبال هر تصمیمی که می‌گیریم به اندازه سهمی که داریم مسوول هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از روستاها با وجود ایجاد امکانات نتوانسته‌ایم جلوی مهاجرت را بگیریم.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: محرومیت‌زدایی فقط کار عمرانی نیست بلکه کارهای فرهنگی، اجتماعی و دیگر موارد هم باید در کنار کار عمرانی مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از نعمت‌های خدادادی که می‌تواند جزء ظرفیت‌های خوب در راستای تعالی استان کردستان باشد، دریاچه زریوار مریوان است لذا نیاز است، یک کار پژوهشی در راستای آسیب‌شناسی و میزان اثرگذاری کارگروه نجات‌بخشی تالاب زریوار انجام شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان محرومیت زدایی سنندج کار عمرانی شورای برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • تالاب حله جانی تازه گرفت
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • دریاچه زریبار (زریوار) مریوان در استان کردستان بعد از سال‌ها سرریز کرد + فیلم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی