Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست فوق‌العاده کمیته انضباطی روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه برای بررسی درخواست برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم خاتم اردکان در لیگ برتر سال ۹۹ مبنی بر دریافت نکردن الباقی مبالغ قراردادشان تشکیل شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فرهاد نفرزاده، طیب عینی، فرشاد سعیدی، علی برگ‌شادی، رضا مروتی، سعید آقاجانی، علی یوسفی­‌پور، مصطفی عباسلو، امیرحسین ناوی، اسماعیل طالبی، رضا محمودآبادی، محمدعلی فلاح، مهدی رضایی، رایکو اشتروگر، فرهاد پیروت‌پور، علیرضا طلوع‌کیان، امیرمحمد فلاحت‌خواه، محمدامین شاکری و امیر صمدی از جمله این افراد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت کمیته انضباطی با توجه به انقضا مهلت داده شده و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادر فنی از سوی باشگاه، پس از استماع اظهارات مدعوین با اعلام ختم رسیدگی به این پرونده، رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

برخی از نامبردگان از ابتدا تا پایان فصل ۱۳۹۹ در خدمت تیم والیبال باشگاه خاتم اردکان بوده­‌اند و برخی دیگر تا پایان نیم‌فصل اول باشگاه مذکور را همراهی کرده‌اند، همچنین تعدادی از بازیکنان پس از نیم‌فصل دوم با تیم والیبال باشگاه خاتم اردکان قرارداد منعقد کردند.

نظر به اینکه آن دسته از اعضا که تا پایان نیم‌فصل در اختیار باشگاه بوده‌اند مطابق مقررات آیین‌نامه سازمان لیگ مستحق دریافت ۵۵ درصد از مبلغ قرارداد خود بوده­‌اند و باشگاه ملزم بوده تا ۵۵ درصد از مبلغ قرارداد را به ایشان پرداخت کند، همچنین تعداد دیگری که از ابتدا و یا پس از شروع نیم‌فصل دوم تا پایان فصل به همکاری خود با باشگاه خاتم اردکان ادامه داده­‌اند، استحقاق دریافت کل مبلغ قرارداد خود را داشته‌اند که باشگاه از انجام تعهد خود مبنی بر پرداخت طلب افراد مذکور نیز استنکاف ورزیده است و نظر به اینکه علیرضا جدیدی مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان با حضور در جلسه کمیته انضباطی خواسته ایشان را مورد تأیید قرار داده است، بنابراین مستفاد از آیه شریفه «اوفوا بالعقود» و با استناد به مسئولیت قراردادی باشگاه و ماده هشت آیین‌نامه سازمان لیگ که باشگاه­‌ها را مکلف به پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان دانسته است، باشگاه‌ خاتم اردکان به پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی محکوم شد. رأی صادره با توجه به ماده هشت قرارداد بین باشگاه و بازیکن قطعی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه خاتم اردکان کمیته انضباطی مبلغ قرارداد تا پایان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد

 مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد