Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن تاکید کرد که نقد آنها به فرآیند انتخابی تیم ملی است، نه محمد بنا؛ وی خواستار برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی فرنگی و مبارزه رو در روی کشتی‌گیران در این مرحله شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید نوروزی که روی خط برنامه دایره طلایی آمده بود، در مورد انتقاد شاگردان سابق محمد بنا با چرخه انتخابی تیم ملی گفت: این هجمه‌ای که عنوان می‌شود، سمت محمد بنا و کشتی فرنگی نبوده و نخواهد بود، بلکه مسائل فنی و کارشناسی شد‌ه‌ای هست که جامعه توقع دارند که کشتی عدالت محور باشد و هر تصمیمی گرفته می‌شود براساس نظرات کارشناسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقادی که وجود دارد از فرآیند انتخاب کشتی‌گیران است که من با این فرآیندی که تعریف شده مخالف هستم.

وی در نقد چرخه انتخابی تیم ملی تصریح کرد: پیشنهاد دادم یک مسابقه قهرمان کشوری و جام تختی خوب برگزار شود و چکیده این دو مسابقه و نفرات اعزامی سال گذشته به مسابقات جهانی، در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کنند و هر کسی در این انتخابی نهایی اول شد، ملی پوش باشد. دید فنی سرمربی هم در یکی دو وزن که کشتی‌گیران خیلی به هم نزدیک هستند، اعمال شود.

نوروزی با تاکید بر اینکه مدال‌آوران کشتی فرنگی صرفاً در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حاضر شوند، تاکید کرد: حالا ملی‌پوشان همه از مسابقه اول که قهرمان کشوری است، معاف شوند، اما آنهایی که مدال نگرفتند از جام تختی وارد چرخه شوند و مدال آوران جهانی هم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی بگیرند. درواقع به این شکل ما سه مسابقه مهم و پرمحتوا برگزار کردیم که این به صلاح کشتی است، هم رسانه به آن می پردازد و هم تعداد بیشتری از نوجوانان و جوانان جذب کشتی می‌شوند.

قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان با اشاره به اینکه انتخاب مربیان هم باید طبق فرآیندی مشخص باشد، گفت: به اعتقاد من انتخاب دو مربی برعهده سرمربی باشد، اما سه مربی دیگر را باید با چرخه انتخابی مربیان، انتخاب کرد. از استان هایی که کشتی‌گیر در تیم ملی دارند خواسته شود که مربی معرفی کنند تا به این شکل مربی سازنده هم دیده شود. یعنی در کنار مربی ادواری، مربی سازنده هم باشد.

مشاور پیشین علیرضا دبیر در امور فرنگی در خاتمه عنوان کرد: یه سوال از قهرمان و پهلوان‌‌ و دوست عزیزم نایب رئیس فدراسیون (حمید سوریان) دارم که به آن جواب بدهد، او بگوید که برکنار کردن مربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بر چه اساسی بوده و در مورد نفرات جدیدی که آوردند توضیح بدهند. ضمن اینکه همه ما، از محمد بنا و رسول جزینی گرفته تا امید نوروزی و قاسم رضایی و ... پای یک میز بنشینیم و این موضوعات حل و فصل شود تا تیم ملی لطمه نخورد.

برگزاری مسابقات کشتی جام تختی در کردستان در هاله‌ای از ابهام

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی فرنگی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محمد بنا جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بیژنی کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی درخشید.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از ششم تا هفتم اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۳ با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان ، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

حسین بیژنی کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم فرنگی از استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های بین المللی جام تختی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها شد.

حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امیدهای کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می‌کند.

عین الله دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره حسین بیژنی در رقابتهای بین المللی کشتی فرهنگی جام تختی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره حسین بیژنی در رقابتهای بین المللی کشتی جام تختی افتخار دیگری را برای ورزش کهگیلویه وبویراحمد و جامعه کشتی استان رقم زد .

پیروزی و قهرمانی این ملی پوش کشتی کشور و استان را به دکتر احمد زاده استاندار ورزش دوست استان، نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان ، هیات کشتی استان ،مربیان ،سرپرستان و خانواده قهرمان حسین بیژنی تبریک عرض می نمایم.

ضمن تبریک این موفقیت و آرزوی توفیق و سربلندی بیشتر برای جوانان و نوجوانان و تداوم افتخارآفرینی ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در میادین کشوری و بین المللی، از درگاه ایزدمنان پیروزی‌های جوانان ورزشکار و مومن استان ولایت مدار در میادین بزرگ ورزشی را آرزومندم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد