Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:23:16 GMT

سرمربی تیم قشقایی از سمت خود استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۶۱۸۷

سرمربی تیم قشقایی از سمت خود استعفا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجب زاده سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در پایان بازی این تیم مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران از استعفای شفاهی خودش سخن گفت و بیان کرد: بنده اینجا در حضور شما خبرنگاران بصورت شفاهی استعفای خودم را از سرمربی گری تیم قشقایی اعلام می‌کنم و فردا هم این استعفا را بصورت رسمی به باشگاه اعلام خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجب زاده دلیل استعفای خود را اینگونه مطرح کرد: استعفای من بخاطر شکست مقابل مس کرمان نیست و حتی اگر این بازی را هم برنده می‌شدیم بازهم اینجا استعفای خودم را اعلام می‌کردم و واقعیت این است که ما برای شام و نهار تیم هم دچار مشکل هستیم و ماندن من در این شرایط نه به صلاح من و نه تیم قشقایی است.

رجب زاده در خصوص مسئله فنی بازی هم گفت: امروز ما خوب بازی کردیم اما داوری به ضرر ما بود و بازی رو برای تیم مس درآورد.

نوید عبداللهی فرد مسئول رسانه‌ای باشگاه قشقایی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، با تأیید این استعفا گفت: قطعاً دلیل استعفای سرمربی تیم مسائل فنی نیست و مشکلاتی مالی و کمبود امکانات در مقایسه با تیم‌های صنعتی همچون مس کرمان دلیل این امر است.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال شهدای قشقایی و مس کرمان در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۴ روز شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با یک گل به سود تیم مس به پایان رسید تا نماینده فارس با همان ۱۹ امتیاز به رده پنجم جدول مسابقات سقوط کند.

کد خبر 5383965

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی رجب زاده استعفا تیم فوتبال قشقایی شیراز لیگ آزادگان ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان قاسم سلیمانی شب یلدا آتش سوزی واکسن کرونا بارش باران شیوع کرونا عکس استانها مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند

براساس نتایج یک نظر سنجی جدید، ۶۳ درصد از اسرائیلی‌ها خواستار استعفاهای بیشتری در صفوف فرماندهان ارشد نظامی رژیم خود هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو اعلام کرد براساس نتایج آخرین نظر سنجی که آن را روز جمعه دیروز انجام داده 63 درصد از اسرائیلی‌ها معتقدند فرماندهان دیگری علاوه بر فرمانده ارتش باید از مقامات عالی خود در ارتش و سازمان‌های امنیتی اسرائیل استعفا داده و مسئولیت این شکست‌ها را بپذیرند.

در این نظر سنجی همچنین بنی گانتس رهبر حزب بلوک دولت که به کابینه جنگ نتانیاهو پیوسته نیز سیر قهقرایی کاهش محبوبیت را طی کرده و 2 کرسی نسبت به نظر سنجی قبلی از دست داده تا از 31 کرسی به 29 کرسی تنزل پیدا کند.

نتایج نظر سنجی معاریو همچنین مشخص کرد، فقط 39 درصد صهیونیست‌ها پیش بینی می‌کنند که تدابیر مهمی در آینده نزدیک برای بازگشت ساکنان شمال اتخاذ خواهد شد در حالی 36 درصد تاکید کردند این احتمال در کوتاه مدت وجود نداشته و 25 درصد هم گفتند نمی‌دانند چه زمانی این شهرک نشینان به خانه‌های خود باز می‌گردند.

احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیلرسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زدبالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کرددومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد