Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «امید نوروزی» امروز (شنبه) در گفت و گوی تلویزیونی اظهار داشت: این هجمه‌ها که عنوان می‌شود، سمت محمد بنا و کشتی فرنگی نبوده و نخواهد بود، بلکه مسائل فنی و کارشناسی شده‌ای هست که جامعه توقع دارند که کشتی عدالت محور باشد و هر تصمیمی گرفته می‌شود براساس نظرات کارشناسی باشد. انتقادی که وجود دارد از فرآیند انتخاب کشتی‌گیران است که من با این فرآیندی که تعریف شده مخالف هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: پیشنهاد دادم یک مسابقه قهرمان کشوری و جام تختی خوب برگزار شود و چکیده این دو مسابقه و نفرات اعزامی سال گذشته به مسابقات جهانی، در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کنند و هر کسی در این انتخابی نهایی اول شد او ملی پوش باشد. دید فنی سرمربی هم در یکی دو وزن که کشتی گیران خیلی به هم نزدیک هستند، اعمال شود.

نوروزی با تاکید بر اینکه مدال‌آوران کشتی فرنگی صرفا در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حاضر شوند، تاکید کرد: حالا ملی پوشان همه از مسابقه اول که قهرمان کشوری است، معاف شوند، اما آنهایی که مدال نگرفتند از جام تختی وارد چرخه شوند و مدال آوران جهانی هم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی بگیرند. در واقع به این شکل ما سه مسابقه مهم و پرمحتوا برگزار کردیم که این به صلاح کشتی است، هم رسانه به آن می‌پردازد و هم تعداد بیشتری از نوجوانان و جوانان جذب کشتی می‌شوند.

قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان با اشاره به اینکه انتخاب مربیان هم باید طبق فرآیندی مشخص باشد، گفت: به اعتقاد من انتخاب دو مربی برعهده سرمربی باشد ولی سه مربی دیگر را باید با چرخه انتخابی مربیان، انتخاب کرد. از استان‌هایی که کشتی گیر در تیم ملی دارند خواسته شود که مربی معرفی کنند تا به این شکل مربی سازنده هم دیده شود.

وی ادامه داد: یک سوال از قهرمان و پهلوان  و دوست عزیزم نایب رییس فدراسیون (حمید سوریان) دارم که به آن جواب بدهد، او بگوید که برکنار کردن مربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان بر چه اساسی بوده و در مورد نفرات جدیدی که آوردند توضیح بدهند. ضمن اینکه همه ما، از محمد بنا و رسول جزینی گرفته تا امید نوروزی و قاسم رضایی و… پای یک میز بنشینیم و این موضوعات حل و فصل شود تا تیم ملی لطمه نخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی قاسم رضایی حمید سوریان قاسم رضایی کشتی فرنگی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!