Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سید مهدی ابطحی پیشکسوت فوتبال ایران که سال‌هاست در فوتسال فعالیت می‌کند گرچه بیرون از گود نشسته اما پیگیر رقابت‌های فوتبالی هست و نظرات او می‌تواند برای آینده فوتبال ما مفید باشد. ابطحی در گفت‌وگو با خبرورزشی به موارد جالبی اشاره کرد:

شرایط تیم ملی فوتبال را چطور می‌بینید؟

تیم ملی الان وضعیت خوبی دارد و یکی از بهترین نسل‌های فوتبالی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال‌های اخیر ما برای صعود به جام جهانی مشکلی نداشتیم و این دوره هم به راحتی به مرحله نهایی رقابت‌ها می‌رویم.تصور می‌کنم باید از الان برنامه ریزی ویژه ای برای جام جهانی داشته باشیم تا از گروهمان صعود کنیم.

با اسکوچیچ می‌توان به تحقق این رویا امیدوار بود؟

در هر صورت او کارنامه خوبی داشته و باید این مربی را نگه داریم اما عقیده دارم باید بعد از جام جهانی تغییراتی در تیم ملی ایجاد شود و یک مربی بزرگ را برای تیم ملی بیاوریم.

در مورد اختلافی که بین این مربی و طارمی‌ایجاد شد نظر شما چیست؟

ما در بطن کار و جزئیات این ماجرا نبودیم و قضاوت ما عادلانه و دقیق نیست اما در هر تیم مربی حرف اول و آخر را می‌زند و اوست که پاسخگو خواهد بود. رعایت نظم و انضباط و اخلاق مهمترین رکن در یک تیم است.

اوضاع لیگ را چطور می‌بینید؟

متاسفانه تعریفی ندارد.وقتی می‌بینید بزرگترین تیم‌های ما هنوز درگیر مجوزهای حرفه ای هستند و در آستانه حذف از آسیا قرار دارند یعنی اوضاع آشفته ای داریم.این قضیه هم به ضعف مدیریت در ورزش بر می‌گردد. وقتی مدیرانی که به کار گرفته می‌شوند سابقه ورزشی ندارند این حاشیه‌ها رخ می‌دهد.

یعنی این مشکلات تنها به مدیریت بستگی دارد؟

هم مدیریت و هم ساختار.اهالی ورزش از رئیس جمهوری درخواست داشتند تا یک فرد ورزشی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شود که خوشبختانه این اتفاق افتاد و دکتر سجادی وزیر شد اما متاسفانه خود ایشان از ورزشی‌ها و مدیران با سابقه ورزشی در زیر مجموعه خود استفاده نکرده است. ساختار ما ایراد دارد اما حتی اگر ساختار خوبی هم داشته باشیم با مدیران غیر ورزشی نمی‌توانیم راه به جایی ببریم. متاسفانه برخی افراد غیرمتخصص وابسته به سیاسیون با پارتی بازی و سفارش در وزارت ورزش پست گرفته اند که این گونه افراد باعث می‌شوند تا پای غیر متخصص‌ها به فوتبال هم باز شده و این گونه اتفاقات را شاهد باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود