Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، تیم کشتی فرنگی دهدشت قهرمان رقابت‌های چند جانبه کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد.

سید نصرت الله فتحی در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان یادواره سردار دل‌ها با حضور کشتی گیرانی از ۹ استان کشور در دهدشت برگزار شد.

 رئیس هیئت کشتی کهگیلویه گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۱۵۹ کشتی گیر در قالب ۲۲ تیم از ۹ استان کشور به مدت ۲ روز به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی چند جانبه کشوری با حضور نمایندگانی از استان‌های تهران، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، مازندران و بوشهر در سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تیم کشتی فرنگی دهدشت با ۲۱۸ امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد، اضافه کرد: تیم‌های اروند تهران و دزفول با امتیاز‌های ۱۴۹ و ۱۳۱ به ترتیب دوم و سوم شدند.

فتحی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره از رقابت‌ها گرامیداشت یاد، نام و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی با توجه به در پیش بودن ۱۳ دی ماه دومین سالگرد شهادت این شهید والامقام بوده است.

وی بیان کرد: در ۶ ماهه گذشته ۴ سری مسابقات کشوری به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است که برگزاری چنین مسابقاتی کمک شایانی به توسعه ورزش استان می‌کند.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی فرنگی رقابت چند جانبه دهدشت فارس کشتی فرنگی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور، انتخابی تیم ملی با کسب دو مدال طلا در ۱۲ وزن و رتبه هشتم تیمی با حضور تمامی استان‌های کشور برای کرمانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور، محمدامین آذر پی را از استان کرمان در وزن ۴۱ کیلوگرم با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار قهرمان کشور و صاحب گردن‌آویز طلا شد.

در دومین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی نیز امیرعلی مجازی دیگر کشتی گیر استان کرمان در وزن ۵۲ کیلوگرم با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار قهرمان کشور شد.

مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و نمایندگان استان کرمان با این عناوین، جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را به‌دست آوردند.

به گزارش ایمنا، رده بندی تیمی رقابت‌ها به شرح زیر است: ۱- مازندران ۲- خوزستان ۳ لرستان ۴- اصفهان ۵- فارس ۶- کهگیلویه و بویراحمد ۷- البرز ۸- کرمان ۹- اروند ۱۰- توابع تهران و تهران

کد خبر 750295

دیگر خبرها

  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا