Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان مینودشت، اظهارداشت: مدیران مردمی و انقلابی همچنین باید محور وحدت بین گروه‌های مختلف مردم باشند و هر مدیری که وحدت را مورد خدشه قرار دهد، مزدور دشمن است.

وی افزود: مدیران انقلابی باید فاصله بین نخبگان با ادارات و نهادها را کمتر کنند و از ظرفیت این قشر و نقطه نظرات آنها در بهبود شرایط استفاده کنند و هرچه را که برای خود می‌پسندند برای تمامی شهروندان بپسندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجر بابیان اینکه جلسه تکریم و معارفه فرمانداران جلسه انتقال قدرت نیست بلکه تجدید میثاق با مدیران مردمی و انقلابی است، اضافه کرد: به یقین فرماندار جدید شهرستان مینودشت برای پیشرفت و رشد نیازمند دلسوزی، خیرخواهی و همکاری تمامی مردم و نخبگان است.

سیدابوالفضل حسینی نیا فرماندار سابق مینودشت در این مراسم گفت: هر پیشرفتی که در شهرستان رخ داده، نتیجه زحمات مسوولان ادارات و نهادها و همکاران بنده در مجموعه فرمانداری و بخشداری‌ها بوده است و اگر در این مسیر کوتاهی و قصوری رخ داده، ضعف اینجانب بوده که بابت آن از مردم عذرخواهی می‌کنم.

همچنین فرماندار جدید مینودشت در این مراسم گفت: با اینکه شهرستان پتانسیل زیادی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامداری و گردشگری دارد اما هنوز از این ظرفیت‌ها به‌خوبی برای توسعه استفاده نشده است.

محمدتقی قزل سفلی افزود: با وجود اقدامات انجام شده طی ۴۰ سال گذشته اما هنوز بالا بودن آمار بیکاری و مهاجرت روستاییان به شهر در مینودشت نگران کننده است که باید برای رفع آن برنامه‌ریزی و تلاش کرد.

وی اضافه کرد: در مینودشت ۷۶ روستای واقع در مناطق جنگلی و کوهستانی داریم که باید از این ظرفیت در حمایت از دامداران و توسعه گردشگری با حفظ منابع طبیعی استفاده کنیم.

قزلسفلی، تامین امنیت پایدار، تحکیم وحدت و یکپارچگی، تقویت فرهنگ یکدلی بین مدیران برای خدمت بیشتر به مردم، برنامه‌ریزی و قانون مداری و تکریم ارباب رجوع را از مهمترین برنامه‌های خود در فرمانداری مینودشت برشمرد و تصریح کرد: برای تحقق برنامه‌ها از نقطه نظرات کارشناسان و نخبگان در قالب تشکیل شورای مشورتی استفاده خواهم کرد.

فرماندار مینودشت گفت: مردم این شهرستان با عقبه تاریخی و فرهنگی غنی خود و داشتن جوانان نخبه، کارنامه درخشانی در انقلاب دارند که حضور پررنگ در واقعه ۱۲ دی که شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند و حضور پرشور و خودجوش در راهپیمایی ۹ دی ۲ نمونه از این سوابق است.

در این مراسم ضمن تقدیر از سیدابوالفضل حسینی نیا فرماندار قدیم مینودشت، محمدتقی قزل سفلی به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

شهرستان مینودشت با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس استانداری گلستان مینودشت گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس استانداری گلستان مینودشت گنبدکاووس استانداری گلستان مینودشت گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند

شهردار الوند گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های این شهرستان با ۱,۱۵۰ میلیارد تومان بودجه توانسته‌اند ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک شهری را برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهری این شهرستان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها مؤثر باشیم. در این میان شهرداری‌های این شهرستان هشت نیاز اساسی دارند.

نماینده شهرداران شهرستان البرز تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی را نخستین نیاز اساسی این شهرداری‌ها برشمرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تأمین شود.

خلج‌طایفه اختصاص ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌ها را از دیگر نیازهای اساسی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی فرسوده شدند و باید این نیاز شهرداری‌های شهرستان البرز هم تأمین شود.

وی اجرای بند ۲ ماده ۲ و ماده ۱۰۳ قانون جامع درآمدهای پایدار را خواستار شد و گفت: همچنین اجرای تبصره ۳ ماده ۶ قانون شهرداری‌های برای انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری با شهرداری‌ها و تخصیص اعتبارات بازآفرینی از دیگر نیازهای مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهردار الوند بر لزوم اجرای طرح‌های تفضیلی و جامع شهرها تأکید کرد و افزود: همچنین صدور مجوز حفر چاه برای آبیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

خلج‌طایفه همچنین از نگاه عابربانکی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

کد خبر 748492

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند