Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@19:14:19 GMT

ماجرای پلمب برخی واحد‌های تولیدی باغ سپهسالار

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۶۴۷۹

‍‍‍‍‍‍

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز گفت: خروج همه ۶۰۰ واحد تولیدی بدون در نظر گرفتن زیرساخت و ایجاد شهرک صنفی، ممکن نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 رسول شجری رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز با حضور در برنامه "گفتگوی ۱۸:۳۰" شبکه خبر گفت: باغ سپهسالار، قدمت بیش از ۵۰ ساله دارد و طبق ماده ۵۵ بند ۲۰ شهرداری در طرح ساماندهی کارگاه‌های تولید کفش باید منطقه را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون ما با وجود ۶۰۰ واحد تولیدی صنفی و بیش از ۴ هزار کارگر امکان جابه‌جایی در فرصت اندک را نداریم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز گفت: خروج همه این واحد‌های تولیدی بدون در نظر گرفتن زیرساخت و ایجاد شهرک صنفی، ممکن نیست و ابتدا باید مکانی مناسب و فضای کسب و کار برای این واحد‌ها آماده شود و بعد شهرداری اقدام به پلمب کند.

شجری با بیان اینکه کسبه به لحاظ شرایط اقتصادی در شرایط مطلوبی نیستند، افزود: با توجه به شرایط کرونا و گرانی مواد اولیه و سخت شدن شرایط تولید پلمب و تعطیلی واحد‌های تولیدی و بیکار شدن قشر زیادی از کارگران عادلانه نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز گفت: از تولید تا عرضه کفش به بازار ۳۵ درصد سود برای تولیدکنندگان درنظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تأکید قانون نظام صنفی به فروشندگان، ارائه فاکتور خرید به خریدار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قدرت‌الله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: طبق ابلاغیه اسناد بالادستی، بیش از ۲۵ رسته شغلی که واحد‌های صنعتی و کفش دوزان را هم شامل می‌شود، باید ساماندهی و انتقال یابند و در غیر این‌صورت پلمب می‌شوند.

وی بیان کرد: این واحد‌ها از نظر ایمنی و مسائل آتش‌نشانی مشکل دارند و آلودگی و مزاحمت برای شهر تهران ایجاد می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی بیان کرد: شهرداری با تمام توان در خدمت واحدهای صنفی کفش دست‌دوز برای رفع مشکل پیش‌آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: باغ سپهسالار ، کفش دست دوز ، تولید کنندگان ، کفش ، شهرک های صنعتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: باغ سپهسالار کفش دست دوز تولید کنندگان کفش شهرک های صنعتی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست دوز کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز