Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@20:40:00 GMT

سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۶۴۹۵

سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد

ابوالقاسم میرزایی شنبه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تصمیم هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب و پس از بررسی‌های دقیق، طلوع‌کیان تا پایان فصل هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: وحید صادقی و امین علی‌اکبری مربی و آنالیزور تیم والیبال شهداب، طلوع کیان را در امر هدایت تیم یاری می‌دهند و امیدواریم در نیم فصل دوم بتوان به جایگاه مناسب در جدول مسابقات برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال ورزشی بیان کرد: از سوابق طلوع‌کیان می‌توان به مربیگری تیم‌ملی بزرگسالان آسیا - ژاپن ۲۰۲۱، جوانان جهان - بحرین ۲۰۱۹، نوجوانان جهان - بحرین ۲۰۱۷ و ????چهار دوره قهرمانی در باشگاه‌های آسیا اشاره کرد.

میرزایی دیگر سابقه این مربی را، جوانان جهان - مغرب ۲۰۰۷، المپیک ناشنوایان - بلغارستان ۲۰۱۳ و ????نوجوانان جهان - آرژانتین ۲۰۱۵ و چهار دوره در لیگ برتر والیبال ایران جرو افتخارات اوست.

محمد عمده غیاثی سرمربی و محمد حسین نجاتی دستیار اول وی ۲ روز پیش از این تیم در لیگ برتر کشور جدا شدند.

کسب نتایج ضعیف تیم در لیگ علت اصلی جدایی آنها از تیم است که به صورت توافقی صورت گرفت .

شهداب با شهرداری گنبد، فولاد سیرجان، آذرباتری و شهرداری ارومیه، ملل مریوان ،  سپاهان اصفهان، مس رفسنجان، لبنیات هراز آمل، پاس گرگان، ????سایپا و پیکان تهران ،   شهرداری ورامین و هورسان رامسر هم گروه است.

این مسابقه‌ها زیرنظر فدراسیون به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی پیگیری می‌شود و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده والیبال ایران در مسابقه  آسیایی شرکت می‌کند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت  ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه  دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

برچسب‌ها یزد وزارت ورزش و جوانان والیبال والیبال شهداب یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد وزارت ورزش و جوانان والیبال یزد وزارت ورزش و جوانان والیبال والیبال شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ