Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر امروز ۴ دی حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در دیدار با خانواده شهید ساکو مجنونیانس از شهدای مسیحی بمناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح علیه‌الاسلام اظهار داشت: زندگی اقوام و ادیان در استان آذربایجان‌غربی مثال زدنی بوده و این وحدت بحدی است که این اقوام در مشکلات و نیازها یکدیگر را یاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه ارومیه گفت: عید میلاد حضرت مسیح علیه‌الاسلام برای مسلمانان نیز عید است چرا که از نظر مسلمانان حضرت مسیح و تمام انبیاء الهی معصوم و برگزیده هستند، خداوند در قرآن کریم در مورد حضرت عیسی و نحوه ولادت ایشان آیات مفصلی نازل فرموده است و دین در نزد خداوند یکی بوده و تمام ادیان الهی معتقد به وحدانیت خداوند هستند.

وی افزود: وحدت و اتفاق ادیان در کشور از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و تمامی ادیان در انقلاب و جنگ تحمیلی سهیم هستند و فرزند شما نیز به عنوان ذخیره‌ای برای آخرت شما بوده و این عنایت خداوند برای شما است.

قریشی تصریح کرد: خیرین ادیان مختلف در ساخت و تجهیز مدارس و مساجد نقش بسیاری خوبی ایفا کرده‌اند، در روایات اسلامی آمده که وقتی فرزند شخصی در سنین کودکی از دنیا برود در قیامت منتظر والدین خود می‌ماند تا آن ها را نیز شفاعت کرده و با هم وارد بهشت می شود.

گفتنی است والدین شهید ساکو مجنونیانس از خیرین مدرسه ساز استان بوده و تاکنون در ساخت و تجهیز چندین مدرسه و مسجد در سطح استان مشارکت داشته اند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه شهید مجنونیانس عیسی مسیح عید پاک دریاچه ارومیه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

به گزارش خبرگزاری مهر از وزارت راه و شهرسازی، نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات کار خود را با حضور «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی و «بن الطوق الماری» وزیر اقتصاد امارات، در شهر ابوظبی آغاز کرد و طی آن ۲ سند همکاری توسط طرفین به امضا رسید.

سند تأسیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و امارات و سند صورت‌جلسه نخستین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و امارات، اسنادی است که در این نشست به امضای طرفین رسید.

شایان‌ذکر است، مذاکراتی درباره توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی به‌ویژه کریدور شمال- جنوب به‌منظور گسترش ترانزیت کالاهای اماراتی به سمت کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار طرفین قرار دارد.

تسریع در انجام مذاکرات و نهایی کردن اسناد همکاری مبادله شده در حوزه‌های مختلف اقتصادی بین دو کشور، ایجاد کمیته اقتصادی و بازرگانی با مسؤولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و وزارت تجارت خارجی امارات، ایجاد و تعیین تیم مشترک کاری در زمینه همکاری‌های صنعتی و گازی و تشکیل کارگروه مشترک بانکی تحت نظارت بانک‌های مرکزی دو کشور و تشویق بانک‌های تجاری به برقراری وگسترش روابط کارگزاری بانکی بین دو کشور از جمله مواردی است که در دستور کار این نشست قرار دارد.

کد خبر 6094564

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل