Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی و یک شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی افزود: از ابتدای آغاز واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه تاکنون ۸۸.۶ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال نوبت اول و ۷۴.۸ درصد نوبت دوم واکسن خود را تزریق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: از زمان اعلام فراخوان عمومی برای تزریق دز سوم واکسن کرونا در استان کرمانشاه تاکنون ۱۵۸ هزار و ۳۴۶ نفر برای دریافت دز سوم به مراکز بهداشت مراجعه کرده‌اند.

مرادی بیان کرد: تمام افرادی که سه ماه از زمان تزریق دز سوم آنها گذشته برای دریافت نوبت سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند زیرا این تعداد برای نوبت سوم در استان کرمانشاه مناسب نیست.

وی تاکید کرد: واکسن‌های کرونا مورد نیاز و متعدد در مراکز واکسیناسیون موجود است و در این زمینه در استان کرمانشاه مشکلی نداریم.

کد خبر 5383802

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ویروس کرونا واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان قاسم سلیمانی شب یلدا آتش سوزی واکسن کرونا بارش باران شیوع کرونا عکس استانها استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور