Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:45:15 GMT

نیرو‌ تابلو ریلی، فاتح جام حذفی تنیس شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۷۰۶۶

نیرو‌ تابلو ریلی، فاتح جام حذفی تنیس شد

تیم نیرو‌ تابلو ریلی فاتح سیزدهمین دوره رقابت‌های جام حذفی تنیس کشور شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت فدراسیون تنیس، سیزدهمین دوره مسابقات تنیس جام حذفی کشور که از  بیست آذرماه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی المپیک کیش با رقابت 138 تیم آغاز شده بود، عصر امروز با برگزاری دیدار فینال بین پوشاک وانسی و نیرو تابلوریلی  در زمین شماره سه به پایان رسید و تیم نیرو‌تابلو ریلی دو بر یک به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به ارمغان آورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس نخستین دیدار انفرادی فینال بین سینا مقیمی از نیرو‌ تابلو ریلی و هرنان کاسانوا بازیکن آرژانتینی از پوشاک وانسی در زمین شماره سه برگزار شد که بر این اساس در مجموع 6 بازی در هر ست 2 بر هیچ به نفع بازیکن آرژانتینی از پوشاک وانسی پایان یافت.

 

بخش انفرادی دوم هم بین گرگلی ماداراش مجاری از نیرو تابلو ریلی و  علی یزدانی از پوشاک وانسی برگزار شد که در نهایت 2 هیچ به نفع بازیکن مجاری به پایان رسید.

 

در این دور از بازی ها 6 بازیکن خارجی از کشورهای روسیه، بوسنی هرزگوین، ترکیه، مجارستان و آرژانتین حضور داشتند.

 

با پایان دیدارهای انفرادی رقابت های 2 نفره برگزار شد و چهار بازیکن به صورت 2 تیم 2 نفره مقابل هم در دو طرف زمین قرار گرفتند.

 

در ترکیب دوبل امیرحسین بادی یکی از مطرح ترین تنیسور های کشور و هرنان کازانوا از تیم پوشاک وانسی برابر سینا مقیمی و گرگلی ماداراش از تابلو ریلی به مصاف هم رفتند
ست نخست تیم 2 نفره به نفع پوشاک وانسی پایان یافت و ست دوم نیرو‌تابلو ریلی به برتری رسید.

 

در ست نهایی تیم نیرو‌تابلو ریلی موفق شد با نتیجه 10 -7 از سد حریف خود عبور کند و با کسب نتیجه 2 بر یک عنوان قهرمانی جام سیزدهم را به نام خود ثبت کند.

 

جام حذفی تنیس باشگاه‌های مردان کشور از 20 آذر ماه با حضور 138 تیم به میزبانی جزیره کیش آغاز شد که در مرحله مقدماتی  48 تیم در 12 گروه چهار تیمی به مصاف هم رفتند. پس از جدال در مرحله گروهی، 94 تیم به مرحله دوم جام‌حذفی راه یافتند که در قالب 24 گروه رقابت کردند تا در نهایت 32 تیم در جدول اصلی قرار گرفتند.

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس نیرو تابلو ریلی پوشاک وانسی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند