Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:22:13 GMT

ماجرای پلمب برخی واحدهای تولیدی باغ سپهسالار +فیلم

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۷۲۲۰

ماجرای پلمب برخی واحدهای تولیدی باغ سپهسالار +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز گفت: خروج همه ۶۰۰ واحد تولیدی بدون در نظر گرفتن زیرساخت و ایجاد شهرک صنفی، ممکن نیست.

به گزارش مشرق، رسول شجری رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز با حضور در برنامه "گفتگوی ۱۸:۳۰" شبکه خبر گفت: باغ سپهسالار، قدمت بیش از ۵۰ ساله دارد و طبق ماده ۵۵ بند ۲۰ شهرداری در طرح ساماندهی کارگاه‌های تولید کفش باید منطقه را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون ما با وجود ۶۰۰ واحد تولیدی صنفی و بیش از ۴ هزار کارگر امکان جابه‌جایی در فرصت اندک را نداریم. 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز گفت: خروج همه این واحدهای تولیدی بدون در نظر گرفتن زیرساخت و ایجاد شهرک صنفی، ممکن نیست و ابتدا باید مکانی مناسب و فضای کسب و کار برای این واحدها آماده شود و بعد شهرداری اقدام به پلمب کند.

شجری با بیان اینکه کسبه به لحاظ شرایط اقتصادی در شرایط مطلوبی نیستند، افزود: با توجه به شرایط کرونا و گرانی مواد اولیه و سخت شدن شرایط تولید پلمب و تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکار شدن قشر زیادی از کارگران عادلانه نیست.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز گفت: از تولید تا عرضه کفش به بازار ۳۵ درصد سود برای تولیدکنندگان درنظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تأکید قانون نظام صنفی به فروشندگان، ارائه فاکتور خرید به خریدار است.

قدرت‌الله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: طبق ابلاغیه اسناد بالادستی، بیش از ۲۵ رسته شغلی که واحدهای صنعتی و کفش دوزان را هم شامل می‌شود، باید ساماندهی و انتقال یابند و در غیر این‌صورت پلمب می‌شوند.

وی بیان کرد: این واحدها از نظر ایمنی و مسائل آتش‌نشانی مشکل دارند و آلودگی و مزاحمت برای شهر تهران ایجاد می‌کنند.

وی بیان کرد: شهرداری با تمام توان در خدمت واحدهای صنفی کفش دست‌دوز برای رفع مشکل پیش‌آمده است.

 

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت شهرداری تهران مشرق اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست دوز قانون نظام صنفی باغ سپهسالار خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست دوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود