Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر طی دو سال اخیر بهترین تیم ایتالیا بوده است. لوچانو موجی نیز به عنوان یکی از دشمنان قدیمی اینتر، این موضوع را تایید کرد اما برای تقدیر از کار مدیران فعلی نراتزوری، با کنایه به انتقاد از ماسیمو موراتی پرداخت.

موجی در ستون نویسندگان روزنامه توتو اسپورت نوشت:

اینترِ کونته قهرمان سری آ شد و اینترِ اینزاگی می تواند قهرمان سری آ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر مهارت مربیان، دانش و بینش ماروتا و آسیلیو قابل توجه است چراکه آنها از یک سو مربیانی آوردند که با ویژگی های تیم قابلیت تطبیق پذیری داشتند و از سوی دیگر ویژگی های تیم را با سبک مربیان تطبیق دادند. فاکتور تطبیق پذیری بسیار تعیین کننده است و برای درک این اهمیت و درک تولد دوباره اینتر بهتر است مدیریت فعلی را مدیریت گذشته این باشگاه مقایسه کنیم.

کافی است به این نکته اشاره کنیم که موراتی، مربیانی چون لیپی و گاسپرینی را سوزاند. لیپی با یوونتوس به همه افتخارات ممکن رسید و با ایتالیا قهرمان جهان شد. گاسپرینی نیز بعد از اینتر برای مدتی طولانی ثابت کرده است که یکی از بهترین هاست. اینجا اهمیت تطبیق پذیری مشخص می شود. ۲۵ مربی در زمان موراتی از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۶ بدون توجه به فاکتور تطبیق پذیری و بدون توجه به ویژگی های اینتر، آمدند و رفتند. او درک درستی از شرایط اینتر نداشت اما در انجام یک کار بی نقص بود؛ جعل پاسپورت بازیکنان. پاسپورت بازیکنی چون آلوارو رکوبا جعل شد تا او از بازیکنی خارج از اتحادیه اروپا به بازیکنی داخل اتحادیه اروپا تبدیل شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تطبیق پذیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده