Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@21:56:23 GMT

شهردار جدید نوشهر معارفه شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۷۲۸۸

شهردار جدید نوشهر معارفه شد

آیین معارفه شهردار جدید نوشهر با حضور مسئولان شهرستانی، امام جمعه و فرماندار نوشهر و همچنین نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس شیرینی همپا، شهردار جدید نوشهر در مراسم معارفه خود اظهار کرد: سیاسی کاری، آسیب جدی برای مدیر و زیرمجموعه آن خواهد بود و مدیر را به حاشیه و سوزاندن فرصت‌ها خواهد کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم همچنین حجت الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر نیز ضمن تقدیر از تلاش مدیریت شهری گذشته در انجام خدمات مناسب به شهروندان خواستار تدوام این خدمات شد.

وی ادامه داد: جلوگیری از فساد و رانت و رعایت اخلاق، تکریم ارباب رجوع و توزیع عادلانه خدمات باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

محمدعلی محسنی بندپی، نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز نقش شهرداران را در توسعه شهر، کلیدی ارزیابی کرد و گفت: اگر همه ما مسئولان در کنار یکدیگر نباشیم و دست به دست هم ندهیم فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری را از دست خواهیم داد.

وی ادامه داد: کل درآمد استان مازندران در سال ۱۳۹۹ سه هزار میلیارد تومان بوده است و امسال به ۷ هزار میلیارد تومان توسعه داده شد و سهم استان مازندران از منابع عمومی دولت حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان است و این نگاه ما به درآمد استان مازندران و سبد دولت است.

بندپی با تأکید بر اینکه ظرفیتی که ما نباید بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی از آن غفلت کنیم همان ظرفیت بخش خصوصی است، افزود: تنها یک سرمایه‌گذار در غرب استان مازندران در حال سرمایه‌گذاری به ارزش ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: اگر ما تمامی درآمد استان مازندران را صرف توسعه کنیم که البته همه شما بهتر می‌دانید بخش عمده آن صرف هزینه‌های جاری خواهد شد زیرا درآمدهای ما یا اعتبارات دولت در بخش جاری کفاف نمی‌کند و اگر فرض کنیم که سه هزار میلیارد تومان صرف توسعه بشود ولی باز هم یک بخش خصوصی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای غرب مازندران در حال سرمایه‌گذاری است و بنابراین شهرداران و مسئولان از ظرفیت عظیم بخش خصوصی غفلت نکنند.

محسنی عنوان کرد: بندر نوشهر دارای بندری به قدمت ۹۰ سال و ۷۰ سال قدمت فرودگاه آن است و فاصله جنگل و دریا به حداقل ممکن رسید و این یک موهبت الهی برای ما است و با وجود نخبگان و جوانان هوشمندش، می‌توان گفت که غرب استان را در مقایسه با سایر نقاط بی‌نظیر می‌کند و این ما هستیم که آیا از همه این موهبت‌ها به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنیم یا اینکه آن را رها می‌کنیم و به عنوان یک تهدید در دو دهه آینده یقه ما و نسل بعد ما را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های گردشگری به عنوان یک فرصت استفاده کنیم، گفت: در یکی از روستاهای نوشهر ۸۸ اشتراک آب برای خانوار بومی داریم اما در همین روستا ۹۷۴ اشتراک آب برای غیربومیان وجود دارد و این یعنی بیش از یازده برابر بومیان، اشتراک آب داده شد، پس اگر فکری به حال این وضعیت نکنیم، این عدم تعادل بین عرضه و تقاضا مصیبتی برای ما خواهد بود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تنها راه برون رفت از وضعیت موجود، وحدت بین همه ما است و این یک اجبار است برای همه مسئولان در هر کجا که خدمت می‌کنندو

وی تاکید کرد: از اختلافات سلیقه‌ای سیاسی، قومی و حزبی باید گذشت و به انسجام رسید تا مشکلات مردم حل شود.

سعید یزدانی، فرماندار نوشهر نیز در این‌مراسم بابیان اینکه نگاه بر توسعه شهر باید عالمانه و مبتنی بر توزیع عادلانه خدمت باشد، گفت: شهرها باید درآمد دائمی و پایدار داشته باشند، تکیه بر ساخت و ساز فقط هارمونی شهرها را به هم می‌زند.

یزدانی خطاب به شورای شهر، از شهرها به عنوان موجود زنده یاد کرد و گفت: باید خون تازه در شریان‌های شهری تزریق شود.

فرماندار نوشهر انسجام و وحدت رویه شوراها را برای شهرداران کمک کننده عنوان کرد.

کد خبر 544363

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران بندر نوشهر شهرداری نوشهر شورای شهر نوشهر شهردار نوشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هزار میلیارد تومان استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند