Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@00:19:44 GMT

دستگیری رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهریار

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۷۴۰۱

دستگیری رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهریار

آفتاب‌‌نیوز :

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شهریار به دلیل فساد مالی و ارتشاء دستگیر شد.

سرهنگ مهدی سرپناه ضمن تأیید خبر دستگیری رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهریار اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شهریار را به دلیل فساد مالی و ارتشاء دستگیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افرد: رییس اداره کار شهریار از یک متقاضی و مراجعه کننده که درخواست اخذ و تمدید مجوز تعاونی را داشت طلب رشوه کرده بود که با هوشیاری پلیس امنیت اقتصادی دستگیر می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شده است تا پرونده مراحل قانونی را طی کند.

سرپناه در پایان خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری از تمام ظرفیت خود برای ریشه کن کردن فساد در حوزه‌های مختلف استفاده خواهد می‌کند تا جامعه و مردم که خط قرمز پلیس هستتد در آرامش باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهریار رشوه اداره کار کار و رفاه اجتماعی رئیس اداره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه بیان کرد: در جشنواره روز کارگر شاهد بودیم که بسیاری از کارگران از دست رئیس جمهور کشورمان نشان دریافت کردند که اینها تماما نشان دهنده استفاده از اهمیت دادن به این قشر است و انشالله از توانمندی هایشان نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نخبگان در هر حوزه ای نخبه هستند  طبیعی است که خدماتی که نیاز داشته باشند به آنها ارائه خواهد شد البته نخبگانی که روز گذشته با رئیس جمهور دیدار کردند همه شاغل بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟