Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با حضور در درمانگاه ارامنه آودیسیان ضمن تبریک سال نوی میلادی به هموطنان مسیحی، در جریان مطالبات و مشکلات کادر درمان این مجموعه پزشکی قرار گرفت. خبرگزاری میزان -علی بهادری جهرمی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«امروز به مناسبت ولادت حضرت عیسی (ع) و در آستانه سال جدید میلادی، به درمانگاه ارامنه آودیسیان رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تبریک ولادت حضرت مسیح (ع) و شادباش سال جدید میلادی، از زحمات کادر بهداشت و درمان مستقر در بخش‌های مختلف این مرکز، به خصوص در دوران کرونا، تشکر کرده، از نزدیک مشکلاتشان را شنیدم و مطالبات‌شان را پیگیری خواهم کرد.

گزارش‌هایی از مسائل مختلف کادر بهداشت و درمان به دولت واصل می‌شود، اما مشاهده از نزدیک و بدون واسطه، ملموس‌تر و عینی‌تر، گره‌های اجرایی را بازگو می‌کند و حل آن‌ها را تسریع می‌بخشد. مهم‌تر از همه این‌ها، عرض خداقوت به ناجیان جان انسان‌ها و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی‌شان، حداقل کاری است که بر عهده خادمان مردم در دولت مردمی است.

ولادت حضرت عیسی (ع) و سال نو میلادی را خدمت همه هموطنان مسیحی تبریک عرض می‌کنم؛ امیدوارم در سال جدید با رخت بر بستن کرونا، هم کمی از خستگی کادر بهداشت و درمان کاسته شود و هم دولت در برآوردن مطالبات به حق کادر بهداشت و درمان توفیق حاصل کند.»

بیشتر بخوانید: تبریک سخنگوی دولت به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح(ع)

انتهای پیام/

برچسب ها: جهرمی سال نو میلادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهرمی سال نو میلادی کادر بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

امیرعبداللهیان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آفریقای جنوبی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آفریقای جنوبی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم. 

توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جنهدری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. 

شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن