Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت توزيع برق سیستان وبلوچستان پیرو انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر نا ایمن بودن تابلوهای برق خیابان امام خمینی ۳۰ شهرستان چابهار، تمامی درب های سرقت شده این منطقه مجدد نصب شد.

از ابتدای امسال  تاکنون ۶۵ درب تابلو برق در شهرستان چابهار سرقت شده است.

سرقت تجهیزات شبکه برق یکی از معضلات همیشگی صنعت برق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهروندان گرامی در صورت مشاهده تجهیزات برق سرقت شده از نزدیک شدن به شبکه برق خودداری کنند و مراتب را سریعاً به شماره ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو شرکت برق سرقت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

حمید جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تأمین برق طرح‌های کشاورزی شهرستان اردل منجر به انقلاب عظیمی در حوزه اشتغال شهرستان اردل می‌شود.

وی افزود: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به موضوع افزایش اعتبار تملک دارایی به شهرداری‌های شهرستان اردل گفت: به‌روزرسانی آمار جمعیتی شهرستان اردل، می‌تواند تخصیص اعتبارات را عادلانه کند.

کد خبر 749908

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده