Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در پی سانحه دلخراش تصادف زنجیره‌ای جاده قدیم اهواز به خرمشهر، فردا یکشنبه در شهرستان شادگان عزای عمومی اعلام می‌شود.

امید صبری‌پور سرپرست فرمانداری شادگان ضمن تسلیت به عموم مردم شهرستان شادگان و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه تصادف در محور اهواز ـ خرمشهر، اظهار کرد: به مناسبت درگذشت شماری از همشهریان‌مان در این حادثه ناگوار که همه شهروندان محترم شهرستان شادگان را داغدار کرد؛ فردا یکشنبه ۵ دی‌ماه در این شهرستان عزای عمومی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری شادگان، وی افزود: لازم به ذکر است زمان و مکان مراسم در بخش دارخوین متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ صبح امروز بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای در جاده قدیم اهواز به خرمشهر بین ۵ دستگاه خودرو ۱۰ نفر از سرنشینان خودروها جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)