Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های اوکراین اعلام کردند رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین در سخنانی از تولید مشترک پهپاد با ترکیه خبر داد.

بر اساس این گزارش، «آندری یرمک» رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین در مصاحبه با مجله آلمانی «فوکوس» اعلام کرد تولید پهپاد‌های «بیرقدار» آغاز شده است.

او گفت: ما در حال توسعه همکاری با ترکیه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این‌ها با تجهیز بیرقدار کلید خورده و اکنون ما تولید بیرقدار را در اوکراین آغاز کرده ایم.

او در ادامه افزود: زمانی که آن‌ها می‌گویند اینها، بیرقدار ترکیه‌ای است، درست است؛ ما این را از ترکیه گرفتیم؛ اما نکته مهم این است که موتور این پهپاد‌ها در کشور ما تولید شده است.

او همچنین اعلام کرد اوکراین به طور مشترک در حال ساخت ناوگان خود با انگلیس است. وی گفت کشورش در حال اجرای پروژه‌ای برای توسعه نیروی دریایی اوکراین به میزان ۱.۷ میلیارد پوند است.

اظهارات این مقام اوکرابن در حالی بیان شده است که بنا بر گزارشها، ترکیه پهپاد‌های نظامی بیشتری را به نسبت آنچه قبلا اعلام شده بود، فروخته است و قرارداد‌های جدید برای تامین آن‌ها در آینده نزدیک منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پهپاد مشترک دولت ترکیه دولت اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد

شبکه الجزیره خبر داد که به تصاویر یک پهپاد سرنگون شده در غزه دست یافته است که نشان می‌دهد اشغالگران از فلسطینی‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • پافشاری اوکراین برای گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • فیلم/جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند