Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:22:10 GMT

۱۷ خودروی حامل قاچاق در قم توقیف شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۷۶۵۴

۱۷ خودروی حامل قاچاق در قم توقیف شد

به گزارش شنبه روابط عمومی نیروی انتظامی قم، سردار بهادر اسماعیلی افزود: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در سطح استان در طول ۷۲ ساعت گذشته، با اجرای طرح و استقرار در ایستگاه‌های بازرسی در محورهای مواصلاتی این استان ۱۷ دستگاه خودرو قاچاق بر سبک و سنگین شناسایی و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسماعیلی افزود: در این رابطه ۳۰ تَن دستگیر و اقلام قابل توجهی شامل، پارچه، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی و تلفن همراه کشف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی یادآور شد: متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان شدند، البته حمایت مطلوب قضایی و تعزیرات حکومتی استان از پلیس و صدور احکام مناسب و بازدارنده، شایسته قدردانی است.

سردار اسماعیلی همچنین با اشاره به آمار عملکرد پلیس قم از ابتدای سال جاری تاپایان آذرماه گفت: کشفیات کالای قاچاق در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد و ارزش ریالی کالاهای مکشوفه نیز از ۴۰۰ میلیارد ریال به هزار میلیارد ریال افزایش یافته که این امر نشان از اهمیت فراوان و تلاش گسترده پلیس استان در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز دارد.

جانشین انتظامی استان در پایان با هشدار به فعالان عرصه پدیده شوم قاچاق کالا بیان کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا به صورت شبانه روزی و مستمر در حال اجرا است و محورهای مواصلاتی استان برای آنها نا امن است و پلیس در جهت حمایت از تولید داخل با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مبارزه خواهد کرد و در این مسیر از همراهی و کمک‌های اطلاعاتی مردم و شهروندان استقبال می‌شود./

برچسب‌ها قم کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کالای قاچاق انتظامی قم کالای قاچاق انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان بندرعباس روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده خودرو را رها و متواری شد که در بازرسی از خودروی توقیفی یک کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت‌های سنگین و تعدادی انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6094700

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان