Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:57:13 GMT

عرضه اولیه سهام سرخآبی‌ها تا بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۷۸۸۷

عرضه اولیه سهام سرخآبی‌ها تا بهمن ماه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین قربان زاده در برنامه تیتر شنبه شب شبکه خبر اظهار داشت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید در دستور کار قرار بگیرد، اما تا زمانی که به تضمین سودآوری یک شرکت یا باشگاه اطمینان پیدا نکرده‌ایم باید در عرضه اولیه آن در بورس احتیاط کنیم.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: در جلساتی که با وزیر اقتصاد و وزیر ورزش داشته‌ایم در حال رایزنی برای حل مشکل مالکیت دولتی این دو باشگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صدد بهبود کیفیت اداره آنها هستیم.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: یکی از درآمدهای مهم و عمده این دو باشگاه موضوع حق پخش تلویزیونی است و تا این موضوع مشخص نشود باید از واگذاری آن‌ها نگران بود.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به شیوه‌های اداره باشگاه‌ها در دنیا گفت: معضل واگذاری باشگاه‌ها به مردم موضوع مدیریت باشگاه‌هاست.

قربان زاده با اشاره به ارزش تقریبی هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی هر یک از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این است که تا بهمن پذیره نویسی دو باشگاه با عرضه ۲۰ درصدی انجام شود، اما پول آن به خود باشگاه‌ها برگردد.

احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: صرفاً با واگذاری باشگاه‌ها در بورس مشکل حل نمی‌شود بلکه مسئله اصلی کشور نظام جامع باشگاه‌داری کشور است که امیدواریم لایحه آن به زودی اصلاح و تصویب شود.

راستینه با اشاره به برند بین‌المللی بودن دو باشگاه گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید به هواداران واگذار شود و این واگذاری به درستی و با حفظ حقوق هواداران انجام شود و سهامداران خرد باید امکان خرید سهام باشگاه‌ها را داشته باشند.

کد خبر 5384104

منبع: مهر

کلیدواژه: واگذاری سرخابی ها سازمان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تهران ارز 4200 تومانی دلار 4200 تومانی لایحه بودجه 1401 وزارت جهاد کشاورزی مرکز مدیریت راه های کشور وزارت نیرو وزارت راه و شهرسازی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت کالاها بانک مرکزی ایران صادرات غیرنفتی رستم قاسمی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شرکت راه آهن جمهوری اسلامی استقلال و پرسپولیس باشگاه ها دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟