Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که هواوی در روزهای آینده به صورت رسمی از چهارمین همراه هوشمند تاشوی برند خود رونمایی خواهد کرد. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که هواوی در روزهای آینده به صورت رسمی از چهارمین همراه هوشمند تاشوی برند خود رونمایی خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، هواوی با بازار تلفن‌های همراه هوشمند تاشو بیگانه نیست و سال گذشته نیز از سه همراه هوشمند تاشوی میت اکس، میت اکس اس و میت اکس 2 رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
هر سه مدل از همراه‌های هوشمند تاشوی هواوی به سامسونگ گلکسی فولد شباهت زیادی دارند. آنها به صورت عمودی تا می‌شوند و در حالت تماما باز به اندازه یک تبلت در می‌آیند. با این حال هواوی اخیرا از همراه هوشمند تاشویی پرده برداری کرده است که شباهت زیادی به سامسونگ گلکسی فلیپ دارد.
     
این تلفن همراه هوشمند که با نام هواوی P50 پاکت روانه بازار خواهد شد صفحه نمایش بسیار بزرگی دارد. علاوه بر صفحه نمایش دایره‌ای شکلی هم برای قسمت بیرونی این همراه هوشمند در نظر گرفته شده است تا کاربر از طریق آن بتواند ساعت، اعلانات و تصویر دوربین را در حالتی که تلفن همراه بسته است، مشاهده کند.
 
صفحه نمایش خارجی P50 پاکت دقیقا در کنار دوربین این دستگاه تعبیه شده است و گفته می‌شود که حسگر اثر انگشت این محصول در لبه این محصول قرار گرفته است. به احتمال بسیار زیاد هواوی P50 پاکت در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای با یک الگوی چهارخانه الماسی به بازار عرضه خواهد شد.
 
علاوه بر این گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که هواوی P50 پاکت در تاریخ 23 دسامبر به صورت رسمی توسط هواوی رونمایی خواهد شد اما هنوز صحبتی در رابطه با برچسب قیمتی این همراه هوشمند تاشو و مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای آن به میان نیامده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هواوی گوشی هوشمند همراه هوشمند تاشوی P50 پاکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ۲ هنرمند برگزیده و شناخته‌شده موسیقی روز بیستم اردیبهشت بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.

دراین کنسرت که با مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی برگزار می‌شود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.

پیمان یزدانیان و حسام اینانلو چندین سال است که به صورت مستمر تجربیات موسیقایی خود را در قالب همنشینی‌های بداهه با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حاصل استمرار این همکاری، رسیدن به بیانی مشترک از ۲ دنیای موسیقایی متفاوت بوده و تاکنون با چند اجرای رسمی در تالار وحدت و مجموعه‌های دیگر همراه شده است.

پیمان یزدانیان بیش از ۲۰ سال است که به آهنگسازی در حوزه موسیقی کلاسیک و همچنین نوازندگی پیانو مشغول و آثارش توسط نوازندگان و ارکسترهای مختلف در فرانسه، چین، ایتالیا و ایران روی صحنه رفته و در کنار آن رسیتال‌های متعدد پیانو نیز اجرا کرده است. او تا کنون شش آلبوم با عنوان‌های «برداشت»، «برداشت دوم»، «گذر»، «همراه با باد»، «سوئیت‌ها» و «از انعکاس شهرهای دور» را منتشر کرده است.

حسام اینانلو نیز که سابقه همکاری با گروه «شیدا» (به سرپرستی شادروان محمدرضا لطفی) و گروه «ماهریز» و «نهفت» را دارد تا کنون چهار اثر به نام «رهگذار»، «صبح امید»، «در آئینه اوهام» و «چارراه» منتشر کرده است.

کد خبر 6089598 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه