Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز پرورش‌خواه اعتقاد دارد تیم استقلال در نتیجه‌گیری بسیار خوب عمل کرده اما باید فوتبال خوبی هم به نمایش بگذارد.

بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درباره بازی استقلال مقابل پدیده به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی را مشاهده کردم. نمایش استقلالی‌ها خوب بود. رمضانی در بازی قبلی خوب کار کرد و حالا خودش را به ترکیب اصلی رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی به او دوباره فرصت داده شد و خودش هم از این فرصت به خوبی استفاده کرد. گلی که او زد بر اثر انگیزه و تلاش به دست آمد و ای‌ کاش دیگر بازیکنان هم با همین تلاش و انگیزه به ترکیب اصلی برسند. درباره پدیده باید بگویم این تیم متاسفانه دچار مشکل شده و نباید چنین مباحثی برای این تیم مشهدی پیش بیاید.

وی در ادامه افزود: نمایش استقلال به طور کلی خوب بود. مدافعین کم اشتباه بودند و از فرصت‌های به دست آمده در خط حمله هم به خوبی استفاده شد. حمله از جناحین هم بدون نقص انجام شد. مخصوصا از سمت چپ که سلمانی نفوذ می‌کرد. سلمانی هم گل اول را زد و هم در گل دوم تاثیرگذار بود. خوشحالم که ژستد هم پس از فشاری که روی او بود گل بزند و موفق باشد. انتظار من تنها بهبود سبک بازی و زیبایی فوتبال است. استقلال خیلی بهتر از قبل کار کرده اما باز هم در زمینه فوتبال زیبا باید بهتر بازی کند.

پیشکسوت آبی‌پوشان عنوان کرد: بازی مقابل نود ارومیه را کنار بگذاریم می‌توانیم به این تیم نمره قبولی بدهیم. به نظر من استقلالی‌ها در آن بازی اشتباه کردند که ترکیب خود را با آن حجم از تغییر روانه میدان کردند. باید در بازی‌هایی مثل پدیده که در آن‌ها با چند گل جلو هستیم به این افراد بازی نداد نه در بازی‌هایی چون حذفی که تیم‌های حریف برای برد به میدان می‌آیند و هر حادثه‌ای ممکن است رخ بدهد.

پرورش‌خواه در ادامه درباره نتیجه‌گیری استقلال تا اینجای فصل گفت: نتیجه‌گیری استقلال خوب بوده و بهتر از این هم می‌شد نتایجی به دست بیاید. از لحاظ کیفیت فوتبال اما استقلال می‌تواند بهتر عمل کند. به طور مثال در بازی مقابل صنعت نفت استقلال خوب کار کرد. به طور کلی می‌توانم بگویم به آن اندازه که در امتیازگیری موفق بوده در ارائه نمایش زیبا موفق نبوده.

هافبک اسبق آبی‌پوشان درباره زوج مهدی‌پور و نیک‌نفس عنوان کرد: خط هافبک در بازی مقابل پدیده خوب کار کرد. خط هافبک نبض بازی را باید در دست بگیرد. اگر هافبک‌ها خوب کار کنند و بتوانند مهاجمین را به خوبی تغذیه کنند، تیم می تواند فرصت‌های خوبی داشته باشد.

پرورش‌خواه که مدتی است از او در سطح اول فوتبال ایران کمتر خبر شنیده می‌شود درباره این روزهای خود گفت: پس از دوران کرونا دیگر در پیشکسوتان استقلال فعالیت ندارم. دوره‌های مربیگری را گذرانده‌ام و دوست دارم در این زمینه فعالیت کنم. یک سری مسائل دست خود ما است و یک سری مسائل خیر. در صدد آغاز فعالیت یک آکادمی در انزلی هستیم و باید دید چه پیش خواهد آمد.

انتهای پیام// 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی زیبایی فوتبال صنعت نفت تغذیه فوتبال ایران پیشکسوتان استقلال بهروز پرورش خواه پرورش خواه خوب کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران