Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای پنجمین روز متوالی هیچ تلفات جانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا نداشته ایم و تنها ۱۵ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده اند.

او افزود: تاکنون در استان ۳۱ هزار و ۱۲۴ نفر در بخش بستری بیمارستانی و ۹۹ هزار و ۹۵۱ نفر در بخش سرپایی به ویروس کرونا در استان مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری می گوید: دیروز ۳۱۴ نفر با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که ۳۶ نفر در بخش عادی و ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

هماکنون از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۹ شهرستان در وضعیت آبی و تنها شهرستان کبودراهنگ در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی همدان ویروس کرونا جانباختگان کرونا نفر در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست

اداره راهداری شهرستان سروآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اداره راهداری شهرستان سروآباد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.»

راهداری از رانندگان درخواست کرده است که وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و کاملاً با احتیاط برانند.

گردنه ژالانه از گردنه‌های بسیار برف‌گیر استان کردستان در شهرستان سروآباد است.

کد خبر 751284

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • تالاب حله جانی تازه گرفت
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر