Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهران احمدی بلوطکی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:واحدهای صنفی متخلف شامل رستوران، کافه، آرایشگاه مردانه و زنانه، پخش مواد غذایی، باشگاه ورزشی و واحدهای صنفی عرضه نان فانتزی، قصابی، آش وحلیم و کله پزی بوده که بعد از چند بار اخطار تعطیل شدند.

وی افزود: این اماکن به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های مرتبط با پیشگیری از کرونا از سوی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی استان پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تزریق واکسن بدون نیاز به ارایه کارت کاغذی واکسیناسیون 

وی در ادامه با تشریح روند واکسیناسیون در منطقه غرب اهواز گفت:از این پس خدمات واکسیناسیون کرونا به صورت آنلاین و در همان محل تزریق واکسن ارایه شده و دیگر نیازی به ارایه کارت کاغذی نیست.

احمدی بلوطکی افزود:با توجه به ارائه خدمات آنلاین دیگر نیازی به صدور کارت کاغذی نیست و افراد می توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir فایل کارت واکسن خود را به صورت فارسی و یا انگلیسی دریافت کرده و در صورت لزوم اقدام به چاپ آن کنند.

وی افزود: پس از حضور افراد برای واکسیناسیون کرونا و بررسی اطلاعات آنها از طریق کارت شناسایی، خدمات واکسیناسیون ارائه شده به صورت آنلاین ثبت می شود.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: افراد می توانند پس از ۲۴ ساعت از زمان تزریق واکسن به سایت salamat.gov.ir مراجعه و اقدام به دریافت کارت خود نمایند.

 در حال حاضر وضعیت تمام شهرهای خوزستان آبی کرونایی است.

تاکنون بیش از پنج میلیون و ۸۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور