Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@12:18:26 GMT

واژگونی مینی‌بوس در گنبد/ ۳ نفر کشته شدند

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۸۲۹۶

واژگونی مینی‌بوس در گنبد/ ۳ نفر کشته شدند

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی گنبدکاووس گفت که براثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل زنان و کودکان در جاده مینودشت به گنبد حوالی روستای "اسلام آباد" این شهرستان سه نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه در محل حادثه کشته و ۲۳ نفر دیگر مصدوم شدند.   محمدرضا منتظری روز یکشنبه به ایرنا اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۲ بامداد امروز رخ داد و تمامی سرنشینان این مینی بوس به جز راننده که آقا بوده، خانم و کودک بودند که درحال برگشت از سفر زیارتی مشهد مقدس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: این مینی بوس درحال برگشت به شهر انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا استان گلستان بود که دچار حادثه و واژگونی شد.   منتظری اضافه کرد: پس از گزارش حادثه بلافاصله تیم‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام و مصدومان را به سه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر مینودشت و شهید مطهری و خاتم الانبیا گنبدکاووس منتقل کردند.   سرهنگ محمد صادق الهی راد فرمانده پلیس راه مینودشت و گالیگش علت وقوع این حادثه را عدم توجه راننده به جلو اعلام و توضیحات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.   شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.  

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه، یک نفر جان باخت و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک نفر از سرنشینان جان باخت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که بیشتر این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و تاکنون موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک