Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسن‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در ۹ ماه گذشته پنج هزار و ۴۸۱ پرونده در شعب تعزیراتی استان مختومه شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱.۸۷ درصد افزایش دارد.

وی بیان کرد: در این مدت ۲ هزار و ۵۶ پرونده در بخش کالا و خدمات وارد و ۲ هزار و ۵۷ پرونده مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد پرونده‌های وارده، مختومه شده است گفت: در این حوزه متخلفان به پرداخت بیش از ۷۵ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال محکوم شدند.

وی تصریح کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز امسال ۲ هزار و ۶۵۳ پرونده وارد و ۲ هزار و ۶۷۱ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان مختومه شد که متهمان به پرداخت ۲ هزار و ۱۲۹ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال محکوم شدند.

حسن‌پور درباره بخش بهداشت، دارو و درمان گفت: در این حوزه از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵۰ پرونده تخلف وارد و ۷۵۳ پرونده نیز مختومه شد و متهمان به پرداخت ۶ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال محکوم شدند.

وی یادآور شد: درج نکردن قیمت، گرانفروشی و ارائه نشدن فاکتور خرید به ترتیب بیشترین فراوانی پرونده‌ها در بخش  کالا و خدمات را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز به ترتیب حمل کالاهایی که موضوع قاچاق قرار می‌گیرد، ورود یا خروج کالا از مسیر غیرمجاز و نگهداری کالای قاچاق بیشترین فراوانی را داشته است.

وی افزود: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت نکردن بهداشت محیطی و عرضه و تحویل کالای غیربهداشتی بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده است.

حسن‌پور با اشاره به عملکرد واحدهای گشت سیار تعزیرات حکومتی گفت: در ۹ ماه گذشته هزار و ۵۷۳ مورد بازرسی توسط ۵۷۰ اکیپ در سطح استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲۶۸ واحد دارای تخلف شناسایی شد و به ۵۴۴ واحد نیز تذکر داده شده است.

برچسب‌ها تخلفات مالی خراسان جنوبی قاچاق گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تخلفات مالی خراسان جنوبی قاچاق تخلفات مالی خراسان جنوبی قاچاق گرانی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی مختومه شد ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ۶۳۰ هزار مترمکعب رواناب در نهرین کنترل شد
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی