Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر لزوم رصد سارقین حرفه‌ای سابقه‌دار و خطرناک، اظهار داشت: پیشگیری از وقوع سرقت‌های خشن باید به نحو مستمر و دائمی در دستور کار پلیس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه درصورت ارتکاب سرقت خشن از ناحیه افراد موصوف برخورد قاطع و بازدارنده در دستور کار قضات دادسرا قرار گیرد، افزود: با توجه به روند رو به افزایش سرقت به خصوص سرقت از تجهیزات خدمات رسان مانند تجهیزات شرکت‌های آب، برق، گاز، مخابرات، شهرداری و سرقت تجهیزات ایمنی راه‌ها و قطعات ریلی این دستگاه‌ها با همکاری ضابطین دستگاه قضایی اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند و می توان از ظرفیت بسیج هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه اعلام کرد: همچنین دستگاه‌های مربوطه با همکاری پلیس آگاهی به منظور شناسایی تجهیزات سرقتی دولتی خود از مغازه‌های ضایعاتی سطح شهر بازدید به عمل آورده تا افراد مالخر حرفه‌ای شناسایی و برای آن‌ها پرونده تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از سرقت‌ها گاها در معابر و کوچه‌های تاریک رخ می‌دهد، اعلام کرد: در این راستا شرکت توزیع نیروی برق به منظور پیشگیری از سرقت نسبت به تأمین روشنایی معابر و اماکن عمومی شهرستان کرمانشاه اقدام کند.

کرمی ادامه داد: با توجه به فراوانی سرقت از سیم برق به منظور کاهش وقوع سرقت، شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه در راستای تبدیل سیم برق به کابل در سطح شهرستان کرمانشاه با سرعت بیشتری اقدام کند.

وی تصریح کرد: رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی تابعه شهرستان کرمانشاه مشکلات و آسیب‌های حوزه استحفاظی خویش را شناسایی و با ارائه راهکار جهت برنامه‌ریزی مناسب به دادستانی مرکز استان ارائه کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه سرقت شناسایی رسانه دادستان کرمانشاه شهرام کرمی ضایعاتی تجهیزات دولتی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان