Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت: مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیروهای باتجربه مدیریت در سطوح مختلف و جوانان انقلابی با روحیه جهادی و با انگیزه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش ۳۳ ساله علی مصطفوی در حوزه‌های مختلف وزارت کشور افزود: تغییر قانونمند و گردش مدیران در ادوار و سطوح مختلف، از دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، استفاده از ظرفیت‌ها و نیرو‌های بومی در انتصاب مدیران با توجه به شناخت کافی از استان و منطقه را مهم دانست و اضافه کرد: در کنار مدیران بومی، استفاده از ظرفیت و تجربیات نیرو‌های غیربومی نیز در انتصاب مدیران استان مد نظر خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه پس از گذشت بیش از ۴ دهه از عمر پرافتخار انقلاب اسلامی، دیگر زمانی برای آزمون و خطا نیست، ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیرو‌های با تجربه مدیریت در سطوح مختلف و جوانان انقلابی با روحیه جهادی و باانگیزه باشد.

معتمدیان با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی و ژئوپلیتیکی و ظرفیت‌های مختلف استان بخصوص در حوزه اقوام، ادیان و مذاهب، تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، آذربایجان غربی می‌تواند در کنار توسعه متوازن، نقشی کلیدی و تاثیرگذار در معادلات پیچیده منطقه داشته باشد.

در این آیین رضا ابراهیمی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی معرفی و از خدمات علی مصطفوی قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معارفه آذربایجان غربی وزارت کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده از ظرفیت مد انقلاب تودیع و معارفه معاون استاندار علی مصطفوی رضا ابراهیمی معاون استاندار آذربایجان غربی معاون سیاسی استانداری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه