Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، اشتباه اگر یک‌بار اتفاق بیفتد قابل اغماض است، اما تکرار هر باره آن جای بحث دارد. یکی از نکات به‌جا مانده از پیروزی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن، اصرار عجیب عیسی آل‌کثیر برای زدن ضربه پنالتی سرخپوشان بود. در شرایطی که پرسپولیس با یک گل از حریف پیش بود، خود عیسی پنالتی گرفت و توپ را برداشت که آن را بزند؛ آن هم درحالی‌که مدت‌هاست مهدی ترابی به‌عنوان پنالتی‌زن اول قرمزها برگزیده شده و آن زمان هم در زمین حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهایتا کشمکش‌ها به جایی رسید که با دخالت کادرفنی، ترابی پشت توپ ایستاد و ضربه را گل کرد. این اتفاق در حالی رخ می‌داد که عیسی در مسابقه با مس رفسنجان هم با اصرار مشابهش خبرساز شد. در آن مسابقه نیز بعد از اعلام پنالتی، مهاجم قرمزها توپ را برداشت تا خودش ضربه را بزند، اما امید عالیشاه به او یادآوری کرد این کار را مهدی ترابی باید انجام بدهد.

فوتبال ایرانپرسپولیسِ نچسب | اسمی که ناجی یحیی و شرکا شده است

به‌طور کلی در ۲ فصل گذشته کشمکش بر سر زدن ضربات پنالتی در پرسپولیس زیاد بوده؛ آنچه گاهی باعث شده زننده پنالتی تمرکزش را از دست بدهد و توپ را خراب کند. عیسی خوش‌شانس بود که با وجود مداخله گلر ذوب‌آهن، پنالتی ترابی گل شد. در غیراین صورت او حالا باید بابت به هم زدن تمرکز هم‌تیمی‌اش جواب پس می‌داد. آل‌کثیر البته در ادامه بدقلقی‌هایش در جشن بعد از گل هم شرکت نکرد تا این مسئله حالا به یک جنجال علیه او تبدیل شود. عیسی که به‌طور کلی کمی هم نسبت به اوایل دوران حضورش در پرسپولیس افت کرده، باید به این نکته توجه کند که انتخاب پنالتی‌زن برعهده کادرفنی است. مربی یک‌بار این وظیفه را به یک نفر محول می‌کند و کار تمام می‌شود. بنابراین دیگر قرار نیست هر بار شاهد همین جنجال فرسایشی باشیم. چنین رفتارهایی به سود تیم و بازیکن نیست و اگر یحیی گل‌محمدی برای مسابقه حساس با سپاهان عیسی را از ترکیب خارج کند، کسی نمی‌تواند به او خرده بگیرد.

کد خبر 645670 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه ذوب آهن باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه ذوب آهن باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سرخپوست‌ها در بازی پرسپولیس!

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین، دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد. دیداری که با وجود حساسیت بالا، دارای حاشیه های زیادی هم بود، حاشیه ای که د نهایت منجر به شکایت باشگاه پرسپولیس از سپاهانی ها شد.

جدای از این حاشیه ها، روز گذشته در میان سکوی هواداران، یکی از خانم های هوادار با تیپی متفاوت، سوژه عکاسان شد که در ادامه میبینید:

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902225

دیگر خبرها

  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • عکس| سرخپوست‌ها در بازی پرسپولیس!
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان