Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@15:05:38 GMT

پایان مهدوی‌کیا در تیم امید

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۹۰۶۱

پایان مهدوی‌کیا در تیم امید

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، در دنیای فوتبال بازی های دوستانه معمولا آنطور که از مسمای اسمش پیداست برای اهداف خیرخواهانه برگزار می‌شود و معمولا تبعات پس از مسابقه تنها و تنها مثبت است اما از آنجا که استثنا همیشه وجود دارد، نباید بر این باور بود که پس از یک بازی دوستانه قرار نیست خبر جنجالی بشنویم. این حکایت مسابقه‌ای است که 26 آذر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دوستانه ستارگان فوتبال عرب و ستارگان فوتبال جهان. دیداری که در آن مهدی مهدوی کیا بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی کشورمان نیز حضور داشت.

سوت پایان و آغاز یک جنجال

سوت پایان این بازی برای مهدی مهدوی کیا آغاز یک جنجال بود. همه چیز از وقتی شروع شد که معلوم شد روی پیراهن دو تیم که منقش به پرچم تمام کشورهای عضو فیفا بوده، لوگوی رژیم صهیونیستی نیز وجود داشته است. بر اساس شرایط سیاسی کشور انتظار میرفت مهدوی کیا از پوشیدن این پیراهن امتناع کند و یا نسبت به آن واکنش نشان دهد اما هیچکدام این اتفاقات نیفتاد تا وی مورد انتقادات جدی قرار گیرد.

حجم انتقادات به مهدوی کیا زمانی جدی شد که به نوشته برخی رسانه‌های عربی تیم اساطیر عرب قبل از بازی و به محض اطلاع از این موضوع نسبت به حذف پرچم رژیم صهیونیستی از روی پیراهن خود اقدام کرده‌اند.

حمایت رسانه‌های صهیونیستی از مهدوی‌کیا

پس از آن واکنش ها به تصمیم مهدوی کیا نیز بر حساسیت ماجرا افزود. جایی که برخی رسانه های صهیونیستی و یا حامی این رژیم به تمجید از فوتبالیست پیشین تیم ملی کشورمان پرداختند. به عنوان مثال در همین زمینه سایت «sport5» صهیونیست در گزارشی با ذوق زدگی با تیتر «طوفان پرچم اسرائیل در ایران» از این رفتار مربی ایران تمجید کرد. این رسانه در ادامه نیز نوشت: «مربی امیدهای ایران با این اقدامش باعث خشم بسیاری از مردم کشورش شده و ایرانی‌ها به خاطر پاک نکردن پرچم اسرائیل روی پیراهنش به او انتقاد شدیدی کردند.»

پیغام فدراسیون به مهدوی کیا؛ استعفا بده!

مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان در این رابطه سکوت اختیار کرده بودند چرا که به تازگی سکان هدایت تیم ملی امید به دست مهدوی کیا داده شده و احتمال میرفت این مربی با یک عذرخواهی و اظهار ندامت به قائله پایان دهد اما چنین چیزی رقم نخورد.

حالا خبرهای رسیده به دست خبرنگار ما حکایت از آن دارد که از ساختمان فدراسیون به مهدی مهدوی کیا توصیه شده هر چه زودتر از هدایت تیم ملی امید استعفا دهد. البته هنوز این خبر به تایید رسمی مقامات مربوطه نرسیده اما اتفاقی است که با توجه به روند ماجرا پیش بینی میشد.

امیدهایی که ناامید می‌شوند

در این بین باید گفت اگر چنین ادعایی صحت داشته باشد سرنوشت تیم ملی امید کشورمان در ابهام قرار می‌گیرد چرا که این تیم پس از سپری کردن روزهای زیاد بدون مربی با روی کار آمدن مهدوی کیا نتایج درخشانی کسب کرده بود و امیدها برای شکستن طلسم 44 ساله ناکامی در رسیدن به المپیک را زنده کرده بود و حالا باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار نیمکت این تیم است. بدیهی است که با بروز احتمالی این حاشیه برای تیم ملی امید، نه تنها امید به صعود از کمرنگ می‌شود بلکه باید منتظر هر اتفاق دیگری نیز بود.

اینکه نظر باطنی فدراسیون برکناری مهدوی کیا هست یا خیر یک موضوع دیگر است اما اینکه احتمالا پایان همکاری با این مربی نیز قطعی شده یک موضوع جدی‌تری است.

گزارش از هادی شاه‌مرادی

هومن جعفری کد خبر: 1123299 برچسب‌ها ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایران تیم ملی امید مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد

آفتاب‌‌نیوز :

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خودش در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. 

امید عالیشاه نوشت: چه اسفند‌ها دود کردیم برای تو.‌ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روز‌ها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • واکنش اوسمار به استوری امید نورافکن
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد