Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@14:19:03 GMT

کلیات طرح اصلاح «سازوکار بررسی بودجه» تصویب شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۹۰۸۵

کلیات طرح اصلاح «سازوکار بررسی بودجه» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ دی ماه) با ۱۷۶ رأی موافق، ۶۲ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۶ نماینده حاضر در صحن، با کلیات طرح دو فوریتی اصلاح ماده ۱۸۲ آئین‌نامه داخلی مجلس مبنی بر اصلاح سازوکار بررسی لایحه بودجه سالیانه کشور موافقت کردند.

محسن زنگنه درباره این موضوع گفت: ما به دنبال اصلاح ماده ۱۸۲ آئین‌نامه داخلی مجلس هستیم تا اگر کمیسیون تلفیق کلیات بودجه را تصویب و قبل از ورود به جزئیات بودجه، گزارشات خود را به صحن مجلس ارائه کرد، در صورت تصویب کلیات بودجه در صحن علنی مجلس، سپس کمیسیون تلفیق وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه شود که این کار منجر به صرفه‌جویی در وقت مجلس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می‌شود....

کد خبر 5384188 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن زنگنه اصلاح ساختار بودجه لایحه بودجه 1401 آئین نامه داخلی مجلس حسین امیرعبداللهیان حسن ایرلو مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران رزمایش پیامبر اعظم ص ۱۷ لایحه بودجه 1401 باکو وزارت امور خارجه محمد مخبر هیئت دولت سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت

امتداد - اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود در مورد ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳ نوشت: «اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ده هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید. نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.»

در این زمینه بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت نیز گفت: مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعمال مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال خبر داد و گفت: این مصوبه در بودجه امسال دیده شده است.

وی گفت: با توجه به نیاز‌هایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن مجلس از نمایندگان مجلس درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه به تصویب رسید.

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت