Web Analytics Made Easy - Statcounter

"حامد ویسکرمی" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به توزیع ۲۹۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در لرستان برای افراد محروم و کم درآمد درحال ساخت است و چنانچه زمین مورد نیاز تامین شود تا پنج هزار واحد افزایش خواهد یافت.

ویسکرمی با بیان اینکه حدود چهار هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی و سیلزده لرستان تاکنون تحویل شده است ادامه داد: یکهزار واحد مسکونی نیز تا پایان سال جاری تحویل خواهد شد و جایگزینی ۳۷ مدرسه کانکسی در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنیاد برکت ۲۲ خانه ورزش لرستان را تجهیز و طرح جهش تولید را در ۲۳۵ هزار هکتار از اراضی دیم استان آغاز کرده که تاکنون بیش از ۸۵ هزار هکتار از این اراضی با همکاری سازمان جها کشاورزی زیر کشت رفته است.

وی با اشاره به اهدای ۴۰۰ فقره جهیزیه بین نیازمندان توسط بنیاد برکت لرستان اضافه کرد: همچنین آزاد سازی زندانیان مالی تا سقف ۲۰ میلیون تومان در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها بنیاد برکت سرمایه گذاری لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد برکت سرمایه گذاری لرستان بنیاد برکت سرمایه گذاری لرستان بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید