Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی شب گذشته ۴ دی وارد فرودگاه بین‌المللی بغداد شد و مورد استقبال طالب بایش سرپرست فنی وزارت حمل و نقل عراق قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی ایران دیشب همچنین با سرپرست فنی وزارت حمل و نقل عراق و دیگر مسئولان وزارت حمل و نقل عراق از جمله مدیرکل شرکت راه آهن عراق و مدیر کل اداره برنامه ریزی عراق، راه‌های توسعه همکاری بین دو کشور در زمینه‌های مختلف مانند راه آهن و انتقال و تبادل تجربیات در جریان سفرها و دیدارهای مقامات دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، قاسمی وزیر راه و شهرسازی از این سفر رسمی و تلاش‌های فوق‌العاده دولت عراق برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی و تحکیم روابط بین دو کشور ابراز خرسندی کرد.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان در سفر چهار روزه خود به عراق قرار است افزون بر دیدار با همتای عراقی خود، با برهم صالح رئیس جمهور، مصطفی الکاظمی نخست وزیر و برخی استانداران عراق از جمله، نجف، کربلا، بابل، القادسیه و بصره دیدار کند.

اجرای پروژه ریلی خط آهن شلمچه به بصره از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی کشورمان در سفر به عراق است.

گفتنی است پیش از این آخرین بار محمد اسلامی وزیر سابق راه و شهرسازی ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ برای گشودن قفل احداث پروژه راه آهن شلمچه-بصره به طول ۳۲ کیلومتر سفر کرده بود که این تلاش‌ها و مذاکرات تا کنون نتیجه چندانی در پی نداشته است.

کد خبر 5383968

منبع: مهر

کلیدواژه: رستم قاسمی راه آهن شلمچه بصره ترانزیت بغداد ارز 4200 تومانی لایحه بودجه 1401 دلار 4200 تومانی وزارت جهاد کشاورزی مرکز مدیریت راه های کشور وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت کالاها بانک مرکزی ایران وزارت نیرو وزارت راه و شهرسازی رستم قاسمی صادرات غیرنفتی وزارت امور اقتصادی و دارایی قیمت دلار وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز