Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حالی از دقایقی قبل آغاز شد که نمایندگان بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در موردطرح دوفوریتی اصلاح ماده(۱۸۲) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی وگزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه دوفوریتی درآمدپایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اعاده شده از شورای نگهبان را در دستور کار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان امروز همچنین گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن (اعاده شده از شورای نگهبان) و  ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد:طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار (اعاده شده از شورای نگهبان) بررسی خواهند کرد.

گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح اصلاح قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در موردطرح جهش تولید دانش بنیان  از دیگر برنامه های امروز صحن علنی خواهد بود.

نمایندگان امروز همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی در موردطرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه را بررسی می‌کنند. این طرح با طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی، انتقال خون ایران، دامپزشکی و زندان‌ها واقدامات تأمینی و تربیتی کشور به کارکنان سازمان بازرسی به شماره ثبت (۴۵۷)ادغام شده است.

گزارش کمیسیون اجتماعی در موردطرح اصلاح تبصره(۱) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان دستور کار بعدی نمایندگان در جلسه علنی امروز است.   

بیشتر بخوانید:

دستور جلسات داغ این هفته مجلس: از طرح شفافیت تا تحقیق و تفحص از وزارت نفت

نماینده اردبیل: افزایش سن بازنشستگی ، شانه خالی کردن دولت از تعهد قانونی اش است/ مجلس در مقابل آن می‌ایستد

گزارش کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران در دستور کار امروز قرار می گیرد.

 بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه الحاق موادی به قانون تأسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنفی و تولیدی در دستور کار امروز قرار می گیرد.

217

کد خبر 1586335

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قانون منع به کارگیری بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند