Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  سایه مرگ این روزها به مستطیل سبز افتاده و دست بردار نیست. هفته گذشته مخلد الرقادی بازیکن لیگ برتری عمان قبل از بازی حین گرم کردن سکته قلبی کرد و درگذشت.

این مرگ فوتبالیست ۲۹ ساله فوتبال عمان را به شوک وارد کرد اما به نظر می رسد سایه مرگ دست بردار فوتبال نیست و روز گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال الجزایر این حادثه دوباره تکرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد سفیان لوکار بازیکن تیم «مولودیه سعیده» در جریان بازی بعد از برخورد با دروازه بان تیمشان بر اثر سکته قلبی درگذشت.

در دقیقه ۲۶ بازی این برخورد انجام شد و این بازیکن با برانکارد به خارج از زمین برده شد اما دوباره این بازیکن وارد زمین شد و در نهایت در صحنه ای غم انگیر در دقیقه ۳۵ روی زمین افتاد. آمبولانس سریعا این بازیکن را به بیمارستان منتقل کرد ولی این بازیکن قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت.

در زیر می توانید صحنه‌های دلخراش سکته این بازیکن الجزایری و گریه‌های همبازی هایش در بیمارستان را مشاهده کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایست قلبی لیگ برتر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت