Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید پناه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نابودی زیرساخت‌های ورزش شهروندی اظهار داشت: زمین‌های که با صرف هزینه‌های چند صد میلیونی طی ۲ سال گذشته در پارک‌های محلات ساخته شده با بی توجهی شورا و شهرداری همدان در حال نابودی است.

وی افزود: باید برای تعمیر و نگهداری زمین‌های داخل پارک‌ها برنامه‌ریزی و چاره‌ای اندیشیده شود تا بیش از این شاهد از دست رفتن سرمایه‌های مردم نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ورزش شهروندی همدان با اشاره بی تفاوتی به ورزش شهروندی گفت: پس از نابودی زمین الوند به خاطر ساخت مجموعه ۳۶ هکتاری این بار شاهد نابودی زمین چیت‌سازیان هستیم که این زمین را سازمان میوه و تره‌بار برای ایجاد روز بازار گرفته است.

پناه‌آبادی خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی برای ارائه خدمات بهتر به ۵۰ هزار نفر از شهروندان شهر همدان نیاز به زیرساخت‌های لازم را دارد.

وی با اشاره به نابودی ۱۰ زمین خاکی ورزش شهروندی همدان بیان کرد: از ۱۴ زمین خاکی که ما در شهر همدان داشتیم تنها ۴ زمین باقی مانده زمین چیت‌سازیان، زمین پل هوایی، زمین حصار و دیزج که چند روز قبل شاهد نابودی زمین چیت‌سازیان هستیم.

رئیس ورزش شهروندی عنوان کرد: بودجه ورزش شهروندی متأسفانه تحقق پیدا نکرده و شاهد بی‌توجهی به ورزش شهروندی شهرداری همدان هستیم.

کد خبر 5384106

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان ورزش محلات ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان آتش سوزی قاسم سلیمانی واکسن کرونا سانحه تصادف تبریز شب یلدا لیگ برتر فوتبال ایران ورزش شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد