Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار تزیق واکسیناسیون کرونا در شهرستان فعالیت دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از جامعه هدف بالای 12 سال ۱۰۶ هزار نفر مشمول دریافت واکسن هستند که تاکنون  ۸۵ درصد دز اول و  ۷۴ درصد نیز دز دوم  و ۱۰ درصد نیز دز سوم را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منصور تقوی‌مفرد با اشاره به اینکه شهرستان کهگیلویه در وضعیت نارنجی کرونایی است، افزود: در تست‌های کرونایی سرعت جواب بالا رفته و از طریق تلفن جواب تست‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ضعیف بودن درصد رعایت پروتکل‌ها در  مدارس تصریح کرد: با رصدهای انجام شده اگر شخصا می‌توانستم مدارس را تعطیل می‌کردم و اگر به سرعت امر واکسناسیون به بالای ۹۳ درصد نرسد مثل این است که کاری صورت نگرفته است.

این مسؤول سرعت دریافت واکسناسیون را مطلوب ندانست و بیان کرد: تزریق دز دوم و سوم به کندی انجام می‌شود و انتظار داشتیم برای دریافت دز سوم تقاضای دریافت بیشتر باشد و دریافتی های دوز دوم سریعتر اقدام به دریافت کنند.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت واکسیناسیون دز سوم واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.
رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود