Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد عباس‌زاده مشگینی صبح امروز در جمع فعالان اجتماعی و رسانه‌ای شهرستان مشگین شهر با اشاره به ضرورت رسیدگی به راه‌های شهرستان اظهار کرد: تمامی راه‌های اصلی شهرستان مشگین شهر طی کمترین مدت باید چهاربانده شود.

وی افزود: محورهای مواصلاتی اردبیل ـ مشگین شهر، مشگین شهر ـ اهر و مشگین شهر ـ پارس آباد جزو راه‌هایی هستند که در تلاشیم تا طی چند سال آینده تبدیل به راه‌های چهاربانده شده و این مطالبه مردمی در کوتاه‌ترین زمان محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان مشگین شهر با اشاره به وضعیت راه اردبیل ـ مشگین شهر بیان کرد: این راه اصلی از حدود ده سال پیش آغاز شده است ولی پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین قسمت‌های این راه در سال‌جاری و با تلاشی که انجام دادیم اجرا شد.

منافع مردم در انتخاب فرماندار و مسؤولان در نظر گرفته شود

وی در ادامه به ضرورت انتخاب فرمانداری توانمند برای شهرستان مشگین شهر تاکید کرد و گفت: در انتخاب مسؤولان باید منافع مردم در نظر گرفته شود تا شاهد رفع مشکلات و شکوفایی شهرستان باشیم.

فروش خاک هماتیت برای شهرستان مشگین شهر توجیه اقتصادی نداشت

عباس زاده با اشاره به معدن هماتیت مشگین شهر تصریح کرد: معدن هماتیت این شهرستان جزو با ارزش‌ترین معادن هماتیت کشور بوده و سرمایه‌گذار با وعده ایجاد کارخانه ذوب آهن در جوار این معدن در شهرستان حضور داشت، اما بعدا مشخص شد که با وجود خلوص بالای خاک هماتیت در این معدن، متاسفانه مقدار آن بسیار محدود است.

وی ادامه داد: همین مساله باعث شد تا امکان ایجاد کارخانه ذوب آهن برای سرمایه‌گذار مقدور نبوده و از این رو مقداری از خاک هماتیت از شهرستان خارج و در اردبیل و استان‌های دیگر به فروش رسیده بود که به‌دلیل عدم توجیه اقتصادی برای شهرستان مشگین شهر، فعلا استخراج این معدن متوقف شده است.

رفع مشکلات مدارس شهرستان مشگین شهر با سفر معاون وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم شهرستان‌ مشگین شهر در ادامه به سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: با هماهنگی سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به شهرستان، بسیاری از مشکلات مدارس شهرستان رفع شد و پروژه‌های نیمه فعال مجددا فعال شد.

رفع کامل تحریم‌ها در مذاکرات باید در نظر گرفته شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود به مذاکرات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین موضوع و خواسته مردمی در مذاکرات، رفع کامل تحریم‌هاست.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مشگین شهر معدن هماتیت شهرستان مشگین شهر نظر گرفته شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست