Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل به دنبال بارش سنگین برف در استان اردبیل، بخش عظیمی از راه‌های روستایی همچنان مسدود است و راهداران در تلاش هستند تا راه 100 روستای گرفتار در برف و کولاک را بازگشایی کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل پنجم دی ماه در بازدید از راه‌های نیر اظهار کرد: به دلیل شرایط کولاکی در این منطقه امکان بازگشایی راه ده‌ها روستا در این شهرستان امکان‌پذیر نشد و فردا راهداران تلاش جدی‌تری را در این حوزه انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی صبحی تصریح کرد: از 536 روستای مسدود شده بر اثر بارش سنگین برف، تاکنون راه 436 روستا بازگشایی شده و تا ظهر فردا بازگشایی راه 100 روستا نیز به انجام خواهد رسید.


وی گفت: همچنان در خلخال، کوثر و نیر با کولاک شدید در راه‌های ارتباطی روبه‌رو هستیم که انتظار می‌رود هموطنان در گذر از این مسیرها شرایط جوی را در نظر بگیرند و تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.


اما با خروج سامانه بارشی هوای سرد و یخبندان در مناطق مختلف استان حاکم شده به طوری که در شبانه‌روز گذشته نیر و فرودگاه اردبیل دمای منفی 16 درجه را تجربه کردند و اهالی شهرهای مختلف استان امشب نیز دمای زیر صفر را بار دیگر تجربه خواهند کرد.


بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل با خروج سامانه بارشی تا اواخر هفته هیچ بارش جدیدی رخ نخواهد داد ولی همچنان هوای سرد در نوبت عصر و شب در مناطق مختلف استان حاکم خواهد بود.


شرکت گاز استان اردبیل نیز با اشاره به افزایش مصرف گاز در هوای سرد زمستانی از هموطنان خواست تا دمای رفاه را مد نظر قرار داده و با کاهش یک درجه‌ای به تعدیل 6 تا 10 درجه‌ای مصرف گاز کمک کنند.


در اطلاعیه شرکت گاز استان اردبیل آمده است: هموطنان با پیوستن به پویش کاهش و تعدیل یک درجه‌ای مصرف گاز به کمک سایر هموطنان بشتابند تا افت فشار گاز رخ نداده و شرایط مناسب در مصرف بهینه مورد توجه قرار گیرد.


شرکت گاز همچنین از هموطنان خواست با توجه به حادثه تلخ روزهای گذشته در گازگرفتگی یک زوج در اسلام‌آباد پارس‌آباد به مسیر دودکش‌ها در پشت‌بام و ارتفاع یک متری و شکل اچ مانند آن توجه کرده و از خروج گاز منواکسید کربن به دودکش اطلاع و اطمینان کامل کسب کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف برنامه شاد آموزش و پرورش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانی اجتماعی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر گفت : با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است