Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «اصغر صفوی» روز یکشنبه به ایرنا افزود: تیم اجراییات این امور در کمتر از ۲۴ ساعت با تجهیز و راه اندازی مجدد ۲ حلقه چاه در شهر اسلام آباد غرب مشکل افت فشار آب شرب اهالی محله های تحت پوشش این چاه‌ها با برطرف شد. 

وی از عملیات تجهیز چاه شماره چهار محله شهرستانی با عمق ۷۰ متر و دبی ۱۶ لیتردر ثانیه پس از ۱۲ ساعت خبر داد و گفت: با تعویض الکتروموتور ۴۵ کیلووات و الکتروپمپ ۳۷۴/۴a چاه شماره چهار محله شهرستانی، این چاه مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آباد غرب در عملیات دیگری که پس از ۱۰ ساعت با موفقیت به پایان رسید، چاه شماره یک ولیعصر(عج) شهر اسلام آباد غرب با عمق ۷۰ متر و دبی ۲۰ لیتر در ثانیه با الکتروموتور ۴۵ کیلووات و پمپ شناور ۳۸۴/۶a تجهیز و آب پایدار به ۲۰۰۰ مشترک رسید.

صفوی ضمن بیان این نکته که افزایش جمعیت و کاهش سطح منابع تامین آب سبب توجه ویژه به کنترل مصرف آب و استفاده بهینه از آن شده است، گفت: بی شک اقدامات موثر در خصوص رعایت الگوی مصرف آب و بهینه سازی آن از سوی مشترکان منجر به حفظ این نعمت الهی خواهد شد.

لازم به توضیح است شهر اسلام آباد غرب با ۲۵ هزار و ۹۶۲مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بیش از ۹۵ هزارنفر در ۶۵ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها آب و فاضلاب اسلام آباد غرب آب آشامیدنی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب اسلام آباد غرب آب آشامیدنی آب و فاضلاب اسلام آباد غرب آب آشامیدنی کرمانشاه اسلام آباد غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین خبر داده و گفت: این طرح در ۸ نقطه دیگر از استان اجرا می‌شود.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: برابر تدابیر و برنامه‌های ابلاغی، طرح همیاران آرامش اجتماعی در ۳۳۰ نقطه از کشور عزیزمان اجرایی خواهد شد که از این تعداد ۹ نقطه از استان قزوین به منظور اجرای طرح انتخاب شده است.

وی افزود: آغاز این طرح از صبح امروز در محله هادی آباد اجرایی شده و به یاری خداوند متعال در هفته‌های آتی نیز در استان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این طرح خدمات درمانی، آموزشی، ورزشی، تحصیلی و حوزه‌های مختلف از خدمات انتظامی در اختیار شهروندان عزیز محله هادی‌آباد قرار خواهد داشت، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان، شهرداری، بسیج جامعه پزشکان، سپاه و دستگاه قضائی استان و معتمدین محل از ارائه دهندگان خدمات در این طرح هستند.

ابراهیمی ادامه داد: طرح به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نقاط کم برخوردار و محروم شهر تدوین شده و به همین منظور مسئولان ارشد هریک از دستگاه‌ها در این محلات حاضر بوده و به‌صورت حضور به گفت‌وگو و حل مشکلات شهروندان خواهند پرداخت.

وی در پایان با اشاره به ارائه خدمات ویژه درمانی که با حضور مجرب‌ترین پزشکان و دندان‌پزشکان در خدمت عموم مراجعان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان بسیار مطلوب بوده و این این طرح تا ساعت ۱۹۰۰ در محله هادی‌آباد ادامه خواهد داشت.‌

کد خبر 749862

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم